تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3272015
شناسه : 3272015
تاریخ :
جراحی های همزمان با کاشت ابرو اقتصاد ایران: معمولا نواحی اطراف چشم جزء اولین مناطقی هستند که پیری قابل مشاهده را در چهره افراد نشان می‌دهند. این حالت اغلب منجر به ظاهر شدن پلک‌های بالایی افتاده در افراد می‌شود که خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی می‌توان با انجام بلفاروپلاستی یا جراحی پلک این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کرد. با این روش پوست اضافی و چربی‌های زیرین پلک‌ها را از بین می‌برند و باعث جوانتر و شادابتر دیده شدن چشم‌ها می‌گردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ه گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،ممکن است کسانی که به دنبال زیبایی و جوانی و شادابی دوچندان هستند نیاز به کاشت ابرو نیز چه برای برطرف کردن معایب ابرو و چه برای پرپشت‌تر کردن آن داشته باشند. برخی از اعمال جراحی زیبایی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به صورت همزمان با یکدیگر انجام داد از جمله آبدومینوپلاستی و لیپوساکشن، لیفت پلک و لیفت ابرو، چرا که در اینصورت هم می‌توان نتایج واضح و چشمگیرتری ایجاد کرد، هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و هم دوره بهبودی و نقاهت به جای اینکه برای دو عمل متفاوت باشد با همزمانی دو عمل کمتر و کوتاهتر می‌شود.

ولی مسلما همه عمل‌های زیبایی را نمی‌توان همزمان با هم انجام داد، در رابطه با کاشت ابرو همزمان با بلفاروپلاستی نیز هرچند پیچیده به نظر نمی‌رسد ولی با توجه به شرایط سلامتی و جسمی بیمار ممکن است بنا به صلاحدید پزشک به صورت همزمان و یا در جلسات مجزا انجام گیرد.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو طبیعی یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از محل اهدا کننده که معمولا ناحیه پشت سر و کناره های گوش می‌باشد به ناحیه ابروی فرد منتقل می‌شود، هدف از این عمل این است که موهای جدید از این گرافت‌ها رشد کنند و ظاهری پرتر و جذابتر ایجاد کنند. نحوه پیوند ابرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل بایستی در انتخاب پزشک خود دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید از زیبایی مادام‌العمر ابروهای کاشته شده خود لذت ببرید.

انواع روش‌های کاشت ابروی وجود دارند که بسته به تعداد گرافت‌های مورد نظر، شرایط محل اهدا کننده مو، درخواست بیمار و البته صلاحدید پزشک متخصص یکی از این متدها انتخاب می‌شود. اهمیت نحوه پیوند ابرو از این نظر بالاست که معمولا زاویه و سرعت رشد مو در ناحیه سر با رشد مو در ابرو تفاوتهایی دارد و این بسیار مهم است که پزشک شما با تشخیص درست خود موها را در زاویه و جهت صحیح رویش مو در ناحیه ابرو بکارد تا بعدها موهای کاشته شده در ابرو به صورت نامنظم و عمود روی پوست رشد نکنند. از انواع روش‌های ایمپلنت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

متدهای کاشت ابرو در کلینیک هلیا

در کلینیک پوست، مو و زیبایی هلیا فرایند کاشت ابرو با سه متد مختلف قابل انجام است که بسته به نظر پزشک شما و بسته به تعداد گرافت‌هایی که برای پر کردن ابروی شما مورد نیاز است یکی از این روش‌ها انتخاب می‌شود. از جمله متدهای قابل اجرا در این کلینیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاشت ابرو به روش FUT : در این روش کاشت ابرو پزشک محلی از بخش اهدا کننده را که معمولا ناحیه پشت گوش و یا ناحیه پشت سر است نشانه‌گذاری کرده و پس از بی‌حسی موضعی محل اقدام به برش نواری بخش تعیین شده که شامل پوست و فولیکول‌های موجود در آن است می‌نماید. سپس زیر میکروسکوپ‌های فوق‌العاده قوی آنها را به واحدهای فولیکولار تقسیم کرده و به صورت تارهای موی دو تا چهارتایی درمیاورند و در محلول‌های خاص قرار می‌دهند تا زمانی که به محل ابرو منتقل شوند.

کاشت ابرو به روش FIT: در این متد بر خلاف روش FUT نیازی به برداشت نواری پوست وجود ندارد. بلکه عمل برداشت فولیکول با استفاده از دستگاه خاص و به صورت واحدهای فولیکولی از ناحیه پشت گوش که شباهت زیادی به موهای ابرو دارند انجام می‌گیرد. بنابراین اثری از زخم‌های عمیق و جای اسکار در این روش وجود ندارد.

کاشت ابرو به روش میکروگرافت: این روش کاشت ابرو به طور انحصاری و برای اولین بار در کلینیک هلیا انجام گرفته است و ظرافت کار در این روش پیوند ابرو چنان بالاست که تقریبا می‌توان گفت تمامی گرافت‌ها بدون نیاز به ایجاد هر نوع برش برداشته شده و شانس زنده ماندن گرافت‌ها نیز در این روش به نسبت سایر روش‌ها بسیار بالاست. بنابراین پزشک متخصص این روش را برای افرادی که بانک موی محدودی دارند توصیه می‌کند.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت نهایی کاشت ابرو دخیل هستند ولی مسلما دستیابی به زیبایی دائمی که پس از پیوند ابرو حاصل می‌شود ارزشی بیشتر از آنچه که برای این عمل زیبایی پرداخته می‌شود خواهد داشت. از جمله عوامل موثر در هزینه ایمپلنت ابرو می‌توان موارد زیر را نام برد:

عمل های همزمان با کاشت ابرو

داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم یکی از مولفه‌های اصلی زیبایی چهره هر فردی است، ولی گاهاً در برخی افراد به صورت ژنتیکی یا تحت تاثیر عوامل محیطی ابروها و یا حتی پلک‌های آنها دچار افتادگی می‌شود که طبیعتاً با بر هم زدن هارمونی صورت از زیبایی حاصل از جراحی کاشت ابرو تا حدودی می‌کاهد. ولی ما این مژده را به شما می‌دهیم که شما می‌توانید به صورت همزمان با پیوند ابرو، عمل لیفت ابرو یا همان لیفت پیشانی و یا لیفت پلک یا همان بلفاروپلاستی را نیز انجام دهید. در صورتی که قرار باشد عمل لیفت ابرو به طور همزمان با ایمپلنت ابرو انجام گیرد، بهتر است ابتدا لیفت ابرو انجام شود تا جایگاه دقیق ابرو روی صورت تعیین گردد سپس اقدام به کاشت ابرو گردد.

بلفاروپلاستی همزمان با کاشت ابرو

همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، گاها امکان انجام چندین عمل زیبایی به صورت همزمان با هم وجود دارد که یکی از این اعمال نیز بلفاروپلاستی است که به بهبود افتادگی پلک و آشکار شدن بهتر چشم‌ها و البته زیبایی دو چندان افراد می‌انجامد. در کلینیک پوست، مو و زیبایی هلیا این شرایط برای شما عزیزان فراهم شده است که به منظور دستیابی به یک نتیجه زیبا و دلخواه و نیز کاهش سایر هزینه‌های جانبی به طور همزمان عمل کاشت ابرو را با بلفاروپلاستی انجام دهید.

نتایج بلفاروپلاستی

بسیاری از افراد از نتایج بلفاروپلاستی خود ابراز رضایت می‌کنند، برای برخی افراد، نتایج جراحی ممکن است تا آخر عمر باقی بماند ولی در برخی دیگر، افتادگی پلک ممکن است مجددا  با افزایش سن و بروز عوارض ناشی از آن عود کند. کبودی و تورم ناشی از جراحی به طور کلی در عرض 10 تا 14 روز کاهش می‌یابد، و شما به راحتی می‌توانید در مکان‌های عمومی حاضر شوید، اسکارهای ناشی از بریدگی‌های جراحی نیز حدودا چند ماه  بعد محو می‌شوند.

دقت داشته باشید که برای حفظ نتایج مثبت حاصل از بلفاروپلاستی پیروی از دستورالعمل‌های بعد از عمل ضروری است. مهم است که برش‌های جراحی در طول زمان بهبودی تحت فشار، ساییدگی یا حرکت بیش از حد قرار نگیرند، همچنین مراقب باشید که از پوست ظریف پلک خود در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کنید.

در نهایت اینکه اگر چنانچه تصمیم دارید عمل بلفاروپلاستی را به صورت همزمان با کاشت ابرو انجام دهید می‌توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی هلیا  علاوه بر کسب اطلاعات لازم در زمینه قیمت کاشت ابرو و عمل بلفاروپلاستی، مشاوره‌های لازم در رابطه با امکان انجام این دو عمل به طور همزمان را از متخصصین مجرب این کلینیک دریافت نمایید.

https://www.drhiatt.com/blog/should-you-combine-procedures/

https://www.plasticsurgery.org/cosmetic-procedures/eyelid-surgery/results