تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3255440
شناسه : 3255440
تاریخ :
پشت صحنه‌ای از «نجلا» و بازیگرانش در عراق + فیلم اقتصاد ایران: فصل دوم «نجلا» که قرار است سریال نوروزی شبکه سه باشد این روزها دوربین خود را به عراق برده و همه‌چیز از کربلا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سریال تلویزیونی «نجلا 2» از آغاز سال 1401 تا پایان ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش می‌شود.

سریال تلویزیونی «نجلا 2» سریال نوروزی و رمضانی شبکه سه سیما در سال 1401 است. عوامل این مجموعه، این روزها در عراق مشغول تصویربرداری‌اند.

کارگردانی این سریال برعهده خیرالله تقیانی‌پور است و از یکم فروردین 1401 روی آنتن شبکه سه می‌رود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

حسام منظور، محیا دهقانی، ‌آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و سوگل طهماسبی از بازیگران این سریال در فصل دوم هستند، همچنین سارا رسول‌زاده بازیگر نقش نجلا در فصل نخست بود که در فصل دوم جای خود را به محیا دهقانی داد.

شبکه سه سیما , عید نوروز , سریال , صدا و سیما ,

( در فصلِ گذشته  حسام منظور نقش عبد دشتی، سارا رسول‌زاده به عنوان نجلا و بازیگر نقش اصلی، آزیتا حاجیان نقش عمه نجلا، ملیکا شریفی‌نیا نقش دوست نجلا و عاشق عطا، هدایت هاشمی نقش عاشق نجلا و فرمانده عراقی، سیدمهرداد ضیایی نقش شیخ ابراهیم و پدر نجلا، سوگل طهماسبی نقش خواهر عبد، مصطفی ساسانی نقش عطا دوست عبد، جواد پورزند نقش دوست شیخ ابراهیم، عالی غابشی  نقش برادر عامر و پسردایی نجلا و... ایفای نقش کردند.)

شبکه سه سیما , عید نوروز , سریال , صدا و سیما ,

گرمای کاراکترها و موقعیت‌های جنوبی‌اش، می‌تواند رنگارنگی از شکل و شمایل سریال را در کنداکتور عید نوروزِ تلویزیون ایجاد کند. به‌جهت عقبه خوب محتوایی و استقبال مخاطبان از فصل اول «نجلا» می‌تواند رقیبی برای «زیرخاکی3» باشد، از طرفی دیگر هم چند سالی است جایِ یک ملودرام خوب موقعیت‌محور در تلویزیون خالی بوده است. این سریال در اولین پخش خود، اربعین سال 1399 روی آنتن رفت. 

قصه سریال نجلا در سال 1358 می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و ناامنی‌ها به عبد که عاشق او شده است وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود. اما قصه فصل دوم از مسیر بازگشت از کربلا به نجف روایت می‌شود و تمرکز آن بیشتر روی حصر آبادان است. نجلا سریال عاشقانه‌ای را روایت می‌کند که همچنان در بستر تاریخی و حوادث، جذاب و گیرا، کاراکترهایش را پیش می‌برد.

شبکه سه سیما , عید نوروز , سریال , صدا و سیما ,

خیرالله تقیانی‌پور و همکارانش این روزها در عراق تصویربرداری سریال را ادامه می‌دهند؛ کاری که در فصلِ نخست خود با وجود همه‌ پیگیری‌ها به علتِ مشکلات کرونایی، نتوانست دوربینِ خودش را واردِ عراق کند. او به خبرنگار تسنیم  گفت «همه چیز از کربلا آغاز می‌شود و مردم منتظر سریالی جذاب با مفاهیم خانوادگی و تأثیرگذار باشند.»

این سریال به لحاظِ تنوع ژانری و محتوایی که با سایرِ مجموعه‌های روی آنتن دارد می‌تواند تنورِ رقابت نوروزی را در کنداکتورِ نوروزی سیما، داغ کند. باید دید خیرالله تقیانی‌پور و همکارانش می‌توانند از عقبه خوب و پرطرفدارِ «نجلا» در فصل نخست دفاع کنند و یا «زیرخاکی3» خیلی راحت می‌تواند عنوانِ پربیننده‌ترین سریال نوروزی را از آنِ خود کند. 

شبکه سه سیما , عید نوروز , سریال , صدا و سیما ,

در ادامه دو فیلم از پشت صحنه این سریال را می‌توانید ببینید که ملیکا شریفی‌نیا نقشِ دوست نجلا و عاشق عطا را بازی می‌کرد برای مردم از عراق آرزوی بهترین‌ها را در سالِ جدید کرده به همراه حسام منظور که نقش عبدِ دشتی را بازی می‌کند در فیلمِ دیگری که فضایِ وادی السلام نجف اشرف را نشان می‌دهد او هم برای مردم آرزوی سلامتی دارد و اعلام می‌کند که در روزهای پایانی تصویربرداری سریال قرار دارند.