تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3250749
شناسه : 3250749
تاریخ :
فروش فوری محصولات سایپا ویژه اعیاد شعبانیه +جدول اقتصاد ایران: طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا در دو بخشنامه عادی و قانون حمایت از خانواده (مادران) امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه فعال شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 16 اسفندماه 1400 به مدت 2 روز نسبت به پیش ثبت نام (قرعه کشی) اقدام کنند.

 البته در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت سایپا برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات سایپا را به قیمت مصوب فراهم نموده است. 

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت میپذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید. 

 خودرو , گروه خودرو سازی سایپا , پیش فروش خودرو‌ ,  

خودرو , گروه خودرو سازی سایپا , پیش فروش خودرو‌ ,

قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.  این طرح نیز از تاریخ 16 اسفندماه 1400 به مدت 2 روز فعال خواهد بود.

متقاضی می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ 1400/08/19 را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید