تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3243357
شناسه : 3243357
تاریخ :
برای عقد قرارداد از وکیل قرارداد استفاده کنید! اقتصاد ایران: معمولاً زمانی که شما در مورد مشکلات حقوقی خود، در زمینه ی املاک از جمله سرقفلی (حق کسب و کار و پیشه)، قرارداد و یا مشارکت در ساخت صحبت می کنید و درخواست راهنمایی دارید، اصولاً افرادی که تجربه ی شکست یا پیروزی در موضوع مشابه شما را دارند، پیشنهاد می کنند که به وکیل قرارداد رجوع کنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، معمولاً زمانی که شما در مورد مشکلات حقوقی خود، در زمینه ی املاک  از جمله سرقفلی (حق کسب و کار و پیشه)، قرارداد و یا مشارکت در ساخت صحبت می کنید و درخواست راهنمایی دارید، اصولاً افرادی که تجربه ی شکست یا پیروزی در موضوع مشابه شما را دارند، پیشنهاد می کنند که به وکیل قرارداد رجوع کنید.

این که شما برای احقاق حق مورد نظرتان به چه وکیل متخصصی رجوع کنید؟! و یا چگونه وکیلی می تواند به شما در زمینه ی موضوع و مشکل مد نظرتان کمک کند تا در کوتاهترین زمان ممکن، مشکل پیش رویِ تان را به بهترین نحو ممکن حل کنید، علاوه بر دانش، به تخصص و ویژگی های مهارتی یک شخص چون وکیل نیاز دارید.

در این مورد چنان چه وکیل سرقفلی (حق کسب و کار و پیشه) دارای تجربه کافی در زمینه پرونده های حقوقی مرتبط با سرقفلی (حق کسب وکار و پیشه) باشد، چون نسبت به موضوع و نحوه ی پیگیری جریان دادرسی چنین پرونده هایی آگاهی کامل دارد، همین موضوع باعث می گردد تا وقت و زمان شما در رسیدن به هدف مد نظرتان به هدر نرود؛ و هم چنین جهت احقاق حق خود هزینه های کمتری پرداخت کنید.

در ادامه شما خواننده ی محترم را با وکیل سرقفلی، و هم چنین وکیل تنظیم قرارداد و وکیل مشارکت در ساخت در مورد املاک آشنا می کنیم.

پس ما با همراه باشید.

گروه وکلای حکمت

وکیل سرقفلی کیست؟ و مزایای مراجعه به او چیست؟ :

الف: وکیل سرقفلی:

وکیل سرقفلی شخصی است که، دارای دانش، اطلاعات، مهارت و تجربه ی کافی در زمینه ی حل و فصل پرونده های مربوط به سرقفلی می باشد. بنابراین چنین وکیلی با توجه به تجربه های خود در پرونده های مختلف می تواند علاوه بر ارائه ی مشاوره حقوقی به شما در زمینه ی موضوع سرقفلی، به صورت حرفه ای، و با توجه به تجارب خود به بررسی موضوع مورد نظر شما بپردازد.

 

ب. مزایای مراجعه به وکیل سرقفلی:

رسیدگی به پرونده های حقوقی و (یا کیفری) و آغاز طرح یک دعوا ضمن دادخواست (یا شکوائیه) دارای مراحل مختلف، و گاهی سخت و طاقت فرسا در قانون می باشد که اصولاً عموم مردم نسبت به قوانین و تفسیر آنها آگاهی کاملی ندارند؛ به همین دلیل بسیار دیده شده است که برخی از اشخاص به دلیل نا آگاهی از این مواد قانونی، و نحوه ی تفسیر کلمات آن، تصمیم می گیرند که موضوع‌ مورد نظر را پیگیری نکنند و یا با آگاهی بسیار کم و بدون تجربه تصمیم می گیرند که خود موضوع را پیگیری کنند و به همین دلیل گاه دیده شده با وجودی که تمام دلایل و مدارک دال بر پیروزی چنین اشخاصی در دعاوی مربوطه بوده، اما به دلیل همین عدم اگاهی و عدم آشنایی با چگونگی طرح دعوا و مواد قانونی و تفسیر آنها دچار شکست شده اند، در حالی که اگر این اشخاص از تخصص وکلای مربوط به سرقفلی، از جمله وکلای متخصص گروه حکمت در زمینه ی فوق بهره برده بودند، دچار چنین  شکست تلخی نمی شدند.

 

روش رسیدگی به دعاوی مربوط به سرقفلی (حق کسب و پیشه) :

رسیدگی به دعاوی مربوط به سرقفلی و حق کسب و پیشه، از حیث صلاحیت و تشریفات رسیدگی‌، وفق قانون آیین دادرسی مدنی و سایر قوانین مربوط از جمله قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶ و سال ۱۳۷۶ به عمل خواهد آمد.

بنابراین وکیل سرقفلی به دلیل تجربه و دانش کافی در موضوع مورد بحث، تشخیص می دهد که موضوع مطرح شده مربوط به کدام قانون از قوانین مربوط به سال ۱۳۵۶ و یا ۱۳۷۶ می گردد و با توجه به دانش و تجربه ی خود، تمامی نکات لازم را علاوه بر چگونگی طرح دعوا به شما موکلان و مراجعه کنندگان ارائه دهد.

حال که با وکیل سرقفلی آشنا شدید باید دید جهت تنظیم قرارداد ها باید به چه اشخاصی مراجعه کرد تا بتوان با استفاده از  راهنمایی ها و تخصص های آنها قراردادی بدون ایراد تنظیم کرد.

داوود چشمی

وکیل تنظیم قرارداد کیست؟ و مزایای مراجعه به او چیست؟

وکیل تنظیم قرارداد:

تنظیم مفاد و بندهای هر قراردادی، چه مبایعه نامه یا قرارداد فروش و از جمله قرارداد سرقفلی و هر قرارداد دیگری، نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد، چرا که تنظیم آن ها دارای نکات مهم و جزئیاتی ریز و تخصصی می باشد که نیازمند دانش خاص حقوقی است و برای اشخاص عادی تنظیم چنین قراردادهایی، اصولا کار دشواری خواهد بود و در صورت تنظیم، احتمال به وجود آمدن مشکلات حقوقی بسیار خواهد بود. به عنوان مثال در بعضی قرارداد ها ذکر مدت قرارداد ضروری است و عدم ذکر مدت باعث به وجود امدن مشکلات زیادی برای طرفین قرارداد می گردد‌؛

بنابراین در تنظیم قرارداد ها از جمله تنظیم قرارداد سرقفلی چنان چه از وکیل متخصص در  تنظیم قرارداد ها استفاده گردد، می توان اطمینان داشت که تمام انتظارت شما در قرارداد گنجانده شده و در آینده با مشکلی جهت تفسیر و اجرای مفاد آن مواجه نخواهید شد.چرا که وکیل متخصص در تنظیم قرارداد با استفاده از دانش، مهارت و تجربه ی خود، مواردی را که امکان بروز اختلاف در آن می رود را پیش بینی می کند و در عین حل راه حل های مناسبی را  در صورت بروز چنین مشکلاتی پیش بینی می کند.

 

مزایای تنظیم قرارداد توسط وکیل متخصص:

وکیلی که دانش، تخصص و تجربه ی کافی در تنظیم قرارداد ها دارد، با تنظیم یک قرارداد حقوقی از احتمال بروز حیله و فریب طرف مقابل جلوگیری می کند و به دلیل اگاهی از نهاد هایی چون نهاد داوری و قوانین مرتبط با آن، می تواند مواردی را پیش بینی کند که در آن ها اختلافات ناشی از قرارداد به جای آن که به دادگاه ارجاع شود، با استفاده از چنین نهادی برطرف گردد و از شلوغی مراجعه به دادگاه ها طرفین را رهایی دهد.

بنابراین نحوه ی تنظیم مفاد و بندهای مربوط به تنظیم قرارداد، امری مهم در روابط مالی اشخاص محسوب می شود، به طوری که تنظیم یک قرارداد ضعیف می تواند منجر به بروز مشکلات، هزینه ها و خسارتی گردد؛ بنابراین با توجه به این موارد باید در تنظیم قرارداد ها از جمله قرارداد های مهمی چون قرارداد سرقفلی و قرارداد مشارکت در ساخت از تجربه ی وکیل متخصص بهره برد تا از بروز مشکلات احتمالی و ایجاد هزینه ها و خسارات احتمالی، و زیادی پیشگیری گردد.

 

وکیل در تنطیم قرارداد مشارکت در ساخت:

قرارداد مشارکت در ساخت، قراردادی است که میان مالک زمین و سازنده منعقد می‌شود، و وفق ان مالکِ زمین، زمین خود را برای مدتی در اختیار شخص سازنده قرار می‌دهد تا او به احداث ساختمان خاصی که نسبت به آن توافق شده، اقدام کند.

امروزه مشارکت در ساخت به دلیل مزایایی که دارد، مورد استقبال تعداد زیادی از مالکین و سازندگان قرار گرفته، بنابراین استفاده از تخصص و توانایی وکیل متخصص در تنظیم قرارداد ها از جمله قرارداد مشارکت در ساخت می تواند شما را در یک سرمایه گزاری پر سود با کاهش ریسک فعالیت اقتصادی به علت سرمایه‌گذاری جمعی، افزایش دهد.به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به وکیل ملکی مراجعه کنید.

شماره تماس گروه وکلای حکمت : 02177719337 

در پایان:

به شما خواننده ی عزیز توصیه می شود که بهره مندی از تجارب و راهنمایی های وکلای متخصص گروه حکمت، ازجمله وکیل در تنظیم قراردادها از جمله قرارداد سرقفلی و مشارکت در ساخت را جدی بگیرید!

چرا که هیچ کس، جز یک وکیل حرفه ای و متخصص در این زمینه نمی تواند به شما کمک کند تا قراردادی بدون نقص تنظیم کنید و در صورت بروز مشکل، در کوتاهترین زمان ممکن حقوق مادی و معنوی خود را از طریق نهادهای داوری و یا محاکم قانونی اخذ کنید.

چرا که قوانین مربوط به تنظیم سرقفلی وحق کسب و پیشه و هم چنین تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت، دارای پیچیدگی های خاصی می باشد، که از همان ابتدا، قبل از آنکه متحمل خسارت مختلف شوید، بهتر است که وکالت پرونده خود را به وکلای متخصص از جمله وکلای متخصص گروه حکمت با سرپرستی جناب داوود چشمی، با سالها سابقه در تنظیم قرارداد ها بسپارید.

گروه حقوقی وکلای گروه حکمت، آماده خدمت رسانی به تمامی مردم می باشد و شما می توانید در هر زمان که بخواهید از خدمات حقوقی وکلای متخصص گروه وکلای حکمت بهره ببرید.