تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3182086
شناسه : 3182086
تاریخ :
چگونه سرمایه خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟ اقتصاد ایران: امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای تبدیل دارایی های ریالی خود هستند، عواملی همچون عدم ثبات قیمتی ریال، بی ارزش شدن پول و نگرانی از آینده ی اقتصادی بسیاری را به فکر تبدیل دارایی های خودشان به دلار و یورو انداخته است. یکی از راه هایی که امکان تبدیل دارایی به دلار و یورو را فراهم کرده استفاده از سیستم پرفکت مانی است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، پرفکت مانی یکی از سیستم های خدمات پرداخت آنلاین بین المللی است. این شرکت بیش از 10 سال سابقه دارد و در این مدت توانسته است مشتریانی را از سراسر جهان جذب کند. استقاده از سامانه ی پرفکت مانی به سهولت و در زمان کم امکان پذیر است. شما تنها با ساخت حساب پرفکت مانی می‌توانید از خدمات متنوع سامانه پرفکت مانی استفاده کنید.
به جای اینکه بخواهید به صرافی های حضوری مراجعه کنید و دلار کاغذی بگیرید، تراکنش های خود را با استفاده از سامانه ی پرفکت مانی در کوتاه ترین زمان و در بستر اینترنت انجام دهید و بی دغدغه دلار و یورو ذخیره کنید.
همچنین امکان تبدیل پرفکت مانی به ارزهای دیجیتال وجود دارد در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهیم که چگونه علاوه بر خرید ارز دیجیتال می توان پرفکت مانی خود را به بیت کوین یا مانند آن تبدیل کرد، یکی از راهکارهایی که برای تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین وجود دارد، تبدیل پرفکت مانی به ریال در کیف پول صرافی آنلاین است. سپس در حساب صرافی می‌توانید موجودی خود را به هر ارز دیجیتال دیگر مانند بیت کوین تبدیل کنید.
کارمزد تراکنش ها در پرفکت مانی بسته به نوع حساب متفاوت است. در صورتی که مدارک هویتی شما تایید نشده باشد باید به میزان 1.99 درصد کارمزد پرداخت کنید این میزان برای حساب تایید شده 0.5 درصد است.

امنیت حساب پرفکت مانی چگونه است؟

امنیت حساب به شیوه های مختلف تامین می‌شود یکی از این روش ها چک کردن آی پی ورودی شماست در صورتی که هر بار ورود شما آی پی شما تغییر کند یک ایمیل به شما داده می‌شود که حاوی یک کد است.این کد را وبسایت پرفکت مانی وارد کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید. با این شیوه کسی به جز شما نمی‌تواند وارد حسابتان شود و امنیت حسابتان به شدت افزایش می‌یابد.

 

شارژ حساب پرفکت مانی

برای خرید پرفکت مانی نیاز به واسطه هایی نیاز داریم که پرفکت مانی را تامین کند و ریال ما را به دلار یا یورو پرفکت مانی تبدیل کنند، صرافی آنلاین داماهی پی این امکان را فراهم می‌کنند.افتتاح حساب در حساب صرافی داماهی پی به آدرس https://damahipay.com/   در زمان کمی قابل انجام است.  شما می‌توانید با افتتاح حساب در صرافی و شارژ حساب خود درخواست پرفکت مانی بدهید. ووچر پرفکت مانی به صورت آنی صادر می‌شود. با استفاده از این ووچر می‌توانید آن را در مکان هایی که پرفکت مانی می‌پذیرند خرج کنید. همچنین درصورتی که قصد نگه داری دلار یا یورو را داشته باشید می‌توانید یک حساب در پرفکت مانی بسازید و آن را به صرافی داده تا پرفکت مانی به حساب شما منتقل شود. داشتن حساب پرفکت مانی علاوه بر نگه داری دلار و یورو امکاناتی دیگری را نیز فراهم می‌کند. این امکانات شامل دادن و گرفتن وام است. امکان تبدیل دلار و یورو به یکدیگر نیز وجود دارد شما می‌توانید تنها با ثبت یک درخواست دلار خود را به یورو تبدیل کنید.

نکته ی مهم درباره تراکنش های پرفکت مانی این است که تراکنش های انجام شده در سیستم پرفکت مانی به صورت غیربرگشت انجام می‌شود و امکان برگرداندن مبالغ فرستاده وجود ندارد. از این رو توجه به اطلاعات حساب مورد نظر برای جابجای وجه ضروری است.

در حساب پرفکت مانی مدال تعریف شده است؛ این مدال نشان اعتبار حساب است 3 نوع مدل برنز، نقزه و طلا وجود دارد که بر اساس مدت فعالیت به حساب های فعال اعطا می‌شود. می‌توانید با استفاده از مدال هر حساب مدت فعالیت آن را تخمین بزنید.


علاوه بر مدال، نمره ی اعتماد نیز به کاربران داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات کلی ای درباره سایر حساب ها به دست آورید، نمره ی اعتماد به حسب معیار های زیر به افراد داده می‌شود:

حداقل نمره اعتماد 0 است. هیچ محدودیتی برای نمره اعتماد وجود ندارد. نمره ی اعتماد تمام حساب های جدید 0 است. هر چه نمره ی اعتماد یک حساب بیشتر باشد بیشتر می‌توان به آن برای دادن یا گرفتن وام اعتماد کرد.

علاوه بر نسخه ی وبسایت پرفکت مانی یک برنامه ی تلفن همراه نیز دارد. امکان نصب برنامه ی پرفکت مانی از طریق play store و app store برای گوشی های Android و ios به وجود آمده است.

هنگام استفاده از نسخه ی تلفن همراه پرفکت مانی نیاز به ثبت نام مجدد ندارید و می‌توانید با استفاده از نام کاربری و گذر واژه ی قبلی  وارد حساب پرفکت مانی خود شوید. تمام امکانات موجود در نسخه ی وبسایت پرفکت مانی در اپلیکیشن موبایلی نیز وجود دارد.