تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3178949
شناسه : 3178949
تاریخ :
بلاتکلیفی عجیب قهرمان ۵ دوره لیگ برتر؛ باشگاه پرسپولیس همچنان بدون مدیرعامل است اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و مدیرعامل جدید این باشگاه مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، پرسپولیس اوضاع مدیریتی بدی دارد و بعد از گذشت چند ماه از استعفای جعفر سمیعی، هنوز مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی نشده است و صدری به عنوان سرپرست موقت کار می‌کند. 

طبق اعلام بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش قرار بود تا روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس انتخاب و بعد از آن هم اعضای هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شوند ولی این اتفاق رخ نداد و خبری از انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس نیست.

از آن طرف مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که مسئولیت امور را بر عهده دارد؛ در گفت و گویی اعلام کرد هنوز یک ماه از مدت زمان سرپرستی اش باقی مانده است.

عدم انتخاب مدیرعامل جدید با وجود اعلام مشاور وزیر ورزش و همچنین حرف های صدری نشان می‌دهد انتخاب مدیر جدید پرسپولیس باز هم به تعویق افتاد و معلوم نیست چه زمانی وزیر ورزش می‌خواهد تکلیف مدیریت پرسپولیس را مشخص کند.

حال این سوال پیش می‌آید که با توجه به باقی ماندن یک ماه از مدت زمان سرپرستی صدری در پرسپولیس، آیا قرار است وضعیت مدیریتی این تیم تا یک ماه آینده هم نامشخص بماند یا اینکه اوضاع به شکل دیگری برای قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر پیش خواهد رفت.