تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3176277
شناسه : 3176277
تاریخ :
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان عنوان کرد: افزایش اشتغال و تولید با بهره برداری از ظرفیت ها اقتصاد ایران: رییس جمهور در بدو ورود به سمنان گفت: افزایش اشتغال و تولید با بهره برداری از ظرفیت ها و رفع کمبودهای استان سمنان ، در دستور کار سفر امروز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به استان سمنان ضمن قدردانی از مسئولان پرتلاش، خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران، و گرامیداشت یاد همه شهدای استان سمنان گفت: سفر به استان سمنان توفیقی است که در روز ۱۳ آبان ماه که یادآور رشادت‌های شهیدان خصوصاً شهدای دانش آموز و پرچم داری امام راحل در مقابل استکبار جهانی است حاصل شده است.

رییس جمهور با بیان اینکه قبلا بررسی‌هایی در حوزه های مختلف در استان سمنان انجام شده  است، گفت: در جلساتی که با مدیران سازمان ها، مسئولان حوزه های مختلف، و فعالان اقتصادی خواهیم داشت، این مسائل مرور می شود تا به تصمیمات روشنی از رفع مشکلات استان برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن است گفت: اگر این ظرفیت ها درست مورد بهره برداری قرار گیرد، موجب رفع کمبود ها و افزایش اشتغال و تولید  در استان سمنان می شود که این مسائل در این سفر در دستور کار  قرار دارد.
 وی گفت: امیدواریم خداوند متعال عنایت فرماید که این سفر ، همراه با تصمیماتی باشد که گره گشای مسائل و مشکلات استان سمنان  باشد و هم جواری آن با استان های دیگر کشور، این استان را در جایگاهی قرار دهد که با وضعیت فعلی متفاوت باشد.