تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3174207
شناسه : 3174207
تاریخ :
اقتصاد دریا محور راه تحقق اقتصاد بدون نفت اقتصاد ایران: وزیر راه و شهرسازی با تشریح مزیت‌های مختلف کشور در عرصه اقتصاد دریا پایه، از عزم جدی دولت برای اجرای اقتصاد دریایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  رستم قاسمی در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید سازمان بنادر و دریانوردی، اقتصاد دریا محور را یکی از راه‌های تحقق اقتصاد بدون نفت و نماد اقتصاد مقاومتی دانست و با تشریح مزیت‌های مختلف کشور در عرصه اقتصاد دریا پایه، از عزم جدی دولت برای اجرای اقتصاد دریایی خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی توسعه تجارت دریایی و ارتباطات و گردشگری دریایی را از جمله محور‌های اصلی اقتصاد دریا محور دانست و افزود: حرکت به سمت توسعه فعالیت‌های اقتصادی دریا پایه، نه یک انتخاب که یک ضرورت است و با توجه به مزیت‌های نسبی ایران در این بخش، تلاش می‌کنیم هرچه مقتدرتر به این سو حرکت کنیم و در این مسیر، دست یاری به سوی همه بخش‌های مرتبط و دستگاه‌های دولتی، نیرو‌های مسلح و نظامی و همچنین بخش خصوصی دراز می‌کنیم.

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید سازمان بنادر و دریانوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم که عصر امروز در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی از زحمات و خدمات آقای محمد راستاد مدیرعامل سابق سازمان بنادر و دریانوردی تجلیل کرد و با قرائت حکم آقای علی اکبر صفایی، وی به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل جدید سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر راه و شهرسازی، روسا و اعضای هیات عامل نهاد‌های دریایی، معاونان و کارکنان سازمان بنادر، پیشکسوتان عرصه بندر و دریانوردی و همچنین نمایندگان خانواده شهدا حضور داشتند.