تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3172136
شناسه : 3172136
تاریخ :
پاویسا بزرگترین فروشگاه آنلاین خرید بنرهای مناسبتی و آگهی ترحیم اقتصاد ایران: یکی از مسائلی که همیشه وجود دارد و نمیتوان آن را هیچ گاه کتمان کرد، مرگ و شهادت است. آگهی ترحیم یکی از ان دسته ابزاری است که میتوان با استفاده از آن به دیگران اطلاع رسانی کنیم که فوت یکی از آشنایان و اقوام اتفاق افتاده است. در آگهی ترحیم معمولا اطلاعاتی همچون مکان و زمان مراسم ختم ذکر می شود تا تمامی کسانی که مایل هستند در مراسم حضور یابند به راحتی بتوانند از زمان و مکان و دیگر جزئیات آن اطلاع یابند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،  شهادت بسیاری از بزرگان وطنی و دینی در جامعه ما ارزشمند و قابل احترام است؛ به همین دلیل نیز با استفاده از بنر های مناسبتی مختلف می توان احساس سوگ را با دیگر عزیزان اطرافمان شریک شد و میزان احترام خود را نسبت به این مسئله نشان دهیم. امروزه طرح بنر شهادت سردار سلیمانی و بنر شهادت حضرت فاطمه زهرا در جامعه ما طرفداران بسیار زیادی دارد.

بر اساس آمار و اطلاعات بدست آمده در سال های اخیر، بیشتر مردم جهان ترجیح می دهند که نیازهای خود را از طریق خرید اینترنتی برطرف کنند. از آنجایی که در عصر ارتباطات زندگی میکنیم و اینترنت هم به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزار ارتباطاتی در جهان شناخته می شود، خرید اینترنتی بیشتر از خرید حضوری خواهان دارد.

بنابراین کاملا طبیعی است که بسیاری از مردم تمایل داشته باشند تا برای سفارش آگهی ترحیم و انواع بنرهای مناسبتی مانند: بنر شهادت حضرت فاطمه زهرا و... به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنند.

پاویسا به عنوان یکی از بزرگترین و تخصصی ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه خرید بنر های مناسبتی و آگهی ترحیم میتواند به عموم مردم کشور کمک کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، سفارش های خود را دریافت کنند.

اگر شما نیز جزء آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید آگهی ترحیم را به صورت اینترنتی سفارش دهید، سایت پاویسا در هر زمان و مکانی که بخواهید در دسترس شما قرار دارد.


سفارش گذاری آگهی ترحیم در فروشگاه آنلاین پاویسا

حقیقت آن است که گاهی اتفاقات ناگواری همچون مرگ انسان هایی که آنها را دوست داریم به طور ناگهانی اتفاق می افتد و همین موضوع باعث می شود تا احساس غم شدیدی در ما ایجاد شود و نتوانیم به راحتی اوضاع را کنترل کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم. یکی از مهمترین کارهایی که باید در چنین مواقعی انجام دهیم آن است که به سراغ چاپ آگهی ترحیم برویم. سفارش حضوری آگهی ترحیم معمولا زمان گیر است و دارای معایب زیادی است و در شرایط عزاداری بسیار سخت است، مخصوصا در دوران کرونا که میزان مرگ و میر به شدت افزایش یافته است.

دقت داشته باشید که حضور در اماکن پر خطری که اقوام و نزدیکان جان باختگان کرونایی در آن حضور دارند هم یکی از عوامل اصلی شیوع این بیماری است، برای حفظ سلامت خود و اطرافیانتان بهتر است تا حد ممکن از چنین مکان هایی دوری کنید.

فروشگاه آنلاین پاویسا با در نظر گرفتن این موضوع، سعی در آن داشته است که این مشکل را بهترین نحو ممکن حل کند. عموم مردم کشور می توانند با استفاده از اینترنت و گوشی همراه یا رایانه به راحتی وارد سایت پاویسا شوند و آگهی ترحیم مورد نظر خود را سفارش دهند.

یکی از محدودیت هایی که معمولا در سفارش آگهی ترحیم به صورت حضوری با ان روبرو می ، محدودیت طرح و مدل برای چاپ آگهی است، اما پا ویسا این مشکل را به طور کامل حل کرده است.

با استفاده از فروشگاه اینترنتی پاویسا می توان آگهی ترحیم مورد نظر خود را در طرح، ابعاد متنوع و دلخواه سفارش داد. بعد از سفارش گذاری اگهی ترحیم و انواع بنر مناسبتی، سفارش شما به سرعت پردازش می شود و در اسرع وقت به دستتان می رسد.

 

طرح بنر شهادت سردار سلیمانی و بنر شهادت فاطمه زهرا و با فرمت psd

اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که به دنبال خرید بنرهای مناسبتی خاص هستید و دوست دارید که یک طرح و مدل منحصربفرد را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می دهیم که از فروشگاه آنلاین پاویسا بازدید کنید. انواع مدل های مختلف و پر فروشی همچون طرح بنر شهادت سردار سلیمانی و بنر شهادت فاطمه زهرا در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد و شما می توانید با بهترین هزینه ممکن آنها را تهیه کنید.

تمامی بنر های مناسبتی و آگهی های ترحیم در سایت پاویسا توسط متخصصان حرفه ای و با تجربه طراحی می شوند و به صورت لایه باز و با فرمت psd ارائه می گردند. هنگامی که در مورد طرح لایه باز صحبت می کنیم، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که این طرح دارای چه مزیت هایی است؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که طرح لایه باز و با فرمت psd  دارای  طیف رنگی متنوع و فونت های زیبا و تایپو گرافی است و همین موضوع باعث می شود تا افراد بتوانند به راحتی طرح مورد نظر خود را سفارش دهند و حتی بعد از تحویل نیز هر تغییری را که می خواهند در آن ایجاد کند و سپس آن را چاپ کنند. آگهی ترحیم لایه باز از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه و کاربردی است.