کرمانشاه مقصد توریسم درمانی کشور

اقتصاد ایران: استاندار کرمانشاه با اشاره به همسایگی استان کرمانشاه با کشور عراق گفت: همسایگی با ۲ بخش کُردی و غربی کشور عراق، کرمانشاه را به مقصد توریسم درمانی کشور تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز در دومین نشست هم اندیشی روسای سازمان های نظام پزشکی کشور، از جامعه پزشکی کشور برای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان دعوت کرد و اظهار کرد: آمادگی حمایت و تسهیل در روند سرمایه گذاری حوزه سلامت در استان را داریم.

وی به همسایگی استان کرمانشاه با کشور عراق نیز اشاره کرد و گفت: همسایگی با ۲ بخش کُردی و غربی کشور عراق، کرمانشاه را به مقصد توریسم درمانی کشور تبدیل کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از هرگونه سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان استان استقبال و حمایت می کنیم، گفت: می توانیم با ارائه خدمات کیفی حوزه سلامت، گردشگران سلامت خارجی بیشتری را در استان جذب کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه به پیشرفت های گسترده حوزه بهداشت و درمان کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از کشوری که پزشک وارد می کردیم به سطحی رسیده ایم که از کشورهای مختلف دنیا برای درمان به ایران می آیند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه نیز در سالهای اخیر در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت های چشمگیری داشته است، افزود: ظرفیت توسعه در این حوزه در استان همچنان وجود دارد.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش ها و زحمات جامعه پزشکی کشور در سال های اخیر قدردانی کرد و گفت: اگر امروز از بحران کرونا به سلامت عبور کردیم مرهون فداکاری های فعالان بخش بهداشت و درمان کشور است.

وی یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت کشور را گرامیداشت و گفت: در سایه این فداکاریها امروز در حوزه سلامت به خودکفایی رسیده ایم و این جای افتخار دارد.

در این نشست روسای سازمان های نظام پزشکی کشور و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و مسوولان استاتی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ