برنامه محوری در بحران‌ها منجر به فرصت سازی می‌شود

اقتصاد ایران: شفت - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اتخاذ برنامه برای پوشش بحران در استان گفت: برنامه محوری و تصمیم گیری درست در بحران‌ها منجر به فرصت سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مرادی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران و بررسی مشکلات آب شهرستان شفت، اظهار کرد: برنامه محوری در مدیریت بحران استانداری گیلان حکم فرما است و بر اساس برنامه ریزی کارها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اتخاذ برنامه برای پوشش بحران در استان گیلان افزود: برنامه محوری و تصمیم گیری درست در بحران‌ها منجر به فرصت سازی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به تنش‌های آبی در حوزه کشاورزی، بیان کرد: آسیب پذیری با توجه به حجم کم آب پشت سد سفیدرود در بخش تأمین آب کشاورزی دور از انتظار نیست.

مرادی با بیان اینکه تجربه خوب سال گذشته در حوزه مدیریت منابع آبی در سالجاری به کمک استان آمد، گفت: عملکرد قرارگاه مدیریت منابع آبی در گیلان در سال گذشته مثبت و موفق ارزیابی شده و این روند با جدیت در سالجاری ادامه دارد.

وی با اشاره به عملکرد موفق گیلان در زمان وقوع سیلاب‌ها افزود: در برخی استان‌ها با کوچک‌ترین بارش دچار مشکل می‌شوند اما آمادگی گیلان در بخش سیلاب‌ها قابل قبول است و این رویه باید ادامه پیدا کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از لایروبی ۳۰ رودخانه در این استان خبر داد و بیان کرد: این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و در راستای مدیریت و ساماندهی منابع آبی در گیلان صورت گرفته است.

مرادی با تاکید بر تعامل و هماهنگی بین دستگاهی در گیلان اضافه کرد: واگرایی یک آفت است اما قرارگیری در کنار هم و ایجاد تعامل منجر به حل مشکلات می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش مجمع نمایندگان در جذب اعتبارات تصریح کرد: نمایندگان استان نقش مهمی در جذب اعتبارات و ارتقای این بخش دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ