روایت بازیکن اسبق سپاهان از آب های آلوده و داستان سرایی پرسپولیس برای توجیه باخت

اقتصاد ایران: بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:بحث آب‌های آلوده هم از سوی پرسپولیسی‌ها در آن زمان مطرح شد تا باخت شان را توجیه کنند در حالیکه واقعا روح ما از ماجرای آب‌های آلوده خبر نداشت.

علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس مبنی براینکه آب های آلوده کار خود پرسپولیسی ها بود، اظهار داشت: من در آن مسابقه حضور داشتم و بازی خوبی بود. از نظر فنی تیم سپاهان خیلی برتر از حریف بود و اوایل مسابقه هم گل زدیم و بازی را بردیم. بحث آب های آلوده هم از سوی پرسپولیسی ها در آن زمان مطرح شد تا باخت شان را توجیه کنند در حالیکه واقعا روح ما از ماجرای آب های آلوده خبر نداشت ولی پرسپولیسی‌ها تلاش کردند آن ماجرا را به تیم ما ربط بدهند. 

مدافع اسبق سپاهان افزود: در آن دیدار دو یا نهایتا سه بازیکن پرسپولیس در زمین مسابقه دچار سرگیجه شدند که بعد از مسابقه مدعی شدند آب هایی که به ما دادند آلوده شده بوده! در حالیکه اگر باشگاهی بخواهد از تیم میزبان آب بگیرد رفتاری غیر حرفه ای است. در همه این سال ها که بازی کردم هیچ وقت ندیدم بخواهیم از میزبان آب و مواد غذایی بگیریم. در آن زمان پرسپولیسی ها قصد داشتند هم شکست شان را توجیه کنند و هم به باشگاه بزرگ سپاهان لطمه بزنند که همان زمان هم ما می‌دانستیم ماجرای آب های آلوده هیچ ربطی به تیم و باشگاه ما نداشته است. اکنون بعد از این همه سال مدیرعامل وقت پرسپولیس می‌گوید که آب‌های آلوده هم کار خودی‌ها در تیم پرسپولیس بوده است.

احمدی تصریح کرد: این ماجرا از ابتدا هم برای ما روشن و مشخص بود اما اکنون دیگر هواداران پرسپولیس هم این مساله را فهمیدند و متوجه اتفاقات آن بازی شدند. اینکه خود تیم مقصر بوده و آب ها و مکمل هایی که به بازیکنان داده مشکل داشته است. خوشحالیم که حالا شفاف سازی شده است. بعد از آن بازی و شکست پرسپولیس حرف های راستی زده نشد که چون پرسپولیسی‌ها می خواستند ناکامی هایشان را با این مساله توجیه کنند. سپاهان آن زمان در بهترین وضعیت خود قرار داشت و در کورس قهرمانی بود. ماجراهای آب های آلوده بازی رسانه ای بود که از سوی پرسپولیسی ها راه افتاد تا دل هواداران شان را به دست بیاورند و هواداران خود را بعد از باخت راضی نگه دارند. در حالیکه همان زمان هم می‌دانستیم این اتفاقات هیچ ارتباطی به باشگاه بزرگ سپاهان نداشته است.

وی در مورد اینکه چرا سپاهان در این فصل قهرمان نشد، گفت: سپاهان سال خوبی را پشت سر گذاشت. در این چند بازی آخر هم اشتباه‌های داوری به ضرر سپاهان رقم خورد و از سویی دیگر شرایط خاصی هم در مسابقات لیگ به وجود آمد که نمونه اش همان میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود! مسابقه ای که خیلی حرف و حدیث به وجود آورد. هرچند به نظرم سرنوشت قهرمانی دست خود سپاهان بود و غافلگیری در بازی با ملوان باعث شد که سپاهان در کورس قهرمانی عقب بیفتد. با این حال سپاهان یک باشگاه منظم و با ثبات مدیریت است که براساس برنامه ریزی کار می‌کند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ