مقابله با هجمه‌های فرهنگی در حوزه ساحل مطالبه مردم مازندران است

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برنامه ریزی درست برای مقابله با هجمه های فرهنگی با وجود داشتن 480 کیلومتر نوار ساحلی مطالبه مردم متدین استان از دستگاه انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان با تقدیر از تلاش‌های سردار مرتضی میرزایی مازندران فرمانده سابق انتظامی مازندران با اشاره به حضور ثابت سردار میرزایی در نماز جمعه مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان، افزود: انتظارمان از فرمانده جدید در حوزه حجاب و عفاف و مسائل فرهنگی که خواسته به حق مؤمنان است این است که تدابیر بهتری در این راستا اتخاذ شود زیرا کشف حجاب و رهاشدگی برای مردم ولایی مازندران قابل قبول نیست.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه امنیت مسئله بسیار مهمی است، گفت: نرم افزار ایمان و امید که دستمایه سه تحول در مقیاس ملی، امت اسلامی و بین‌المللی بوده است و دشمنان امروز همین ایمان و امید را با تهدید، خودنمایی، هنجارشکنی هنجارهای ایمانی و ارزشی و یاس پراکنی هدف قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: برای تأمین امنیت جامعه باید جهت تقویت روحیه ایمان و امید برنامه ریزی درست داشته باشیم، البته باید به مسئله معیشت هم بپردازیم‌.

امام جمعه ساری اضافه کرد: همان‌طوری که باید در راستای معیشت مردم دارای تدابیر لازم باشیم برای عاملان امنیت یعنی نیروی انتظامی و نهادهای این‌چنینی هم باید در بعد معیشت توجه لازم را داشته باشیم تا این عزیزان دارای مشکل نباشند.

این مسئول گفت: مسئولان نیروی انتظامی مازندران در شرایط کرونا و اغتشاشات با هماهنگی با دیگر نیروها موفق عمل کردند و مایه افتخار ما هستند.

وی مازندران را به عنوان استانی پر رفت و آمد معرفی و تصریح کرد: برای استفاده بهینه، نظام‌مند و قانونمند همراه با پیوست فرهنگی درست از ساحل ۴۸۰ کیلومتری باید تدابیر درست و تصمیمات درست اخذ شود، طرح دریا جدی گرفته شود، اینکه چگونه باید خدمات بدهیم و چگونه باید انتظارات فرهنگی خودمان را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در پایان اذعان داشت: انتظار جامعه دینی، فرهنگی و اعتقادی مازندران که قاطبه مردم هستند از سردار رادان در این سفر در زمینه مسائل فرهنگی این است که در وضع موجود و هجمه‌های فرهنگی تدبیر و برخورد لازم را داشته باشند.

در این مراسم که با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور همراه بود از زحمات سردار مرتضی میرزایی تقدیر و سردار حسن مفخمی شهرستانی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ