بهره گیری از رسانه ها برای تبلیغ ماموریت ها و اهداف حوزه سلامت

اقتصاد ایران: رشت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: امروز عصر حکمرانی رسانه‌ها بر افکار عمومی است و حوزه سلامت باید برای تبلیغ مأموریت‌ها و اهداف خود بیشترین استفاده را از این ظرفیت ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی آشوبی امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: روابط‌عمومی و امور رسانه پیشانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فقط بیان رویدادهای جاری دانشگاه نیست، افزود: واحد روابط عمومی بازوی مشاوره‌ای دانشگاه است که با تحلیل گفتمان و دریافت نظرات موافق و مخالف، بسترساز تعالی و پیشرفت مجموعه تلاش می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جایگاه رفیع علم رسانه و روابط عمومی گفت: امروز عصر حکمرانی رسانه‌ها بر افکار عمومی است و جا دارد تا حوزه سلامت نیز بتواند در اقناع و تبلیغ مأموریت‌ها و اهداف خود بیشترین استفاده را از این فضا ببرد.

آشوبی بر ضرورت روایت اول در اطلاع‌رسانی تأکید کرد و گفت: باید اخبار و رخ‌دادهای نظام سلامت استان به درستی و با سرعت و دقت منتشر شود و ارائه اطلاعات صحیح و به‌موقع حوزه سلامت حق مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان همانند یک اتاقک شیشه‌ای است که چیزی برای پنهان کردن ندارد و انتظار داریم روابط عمومی دانشگاه واقعیت‌های نظام سلامت استان را به صورت شفاف و صریح برای مردم، مخاطبان تبیین کند.

آشوبی با تأکید بر اینکه باید با مردم صادق بود و واقعیت‌های سلامت جامعه را برای مردم تبیین کرد، افزود: حرف صریح و روایت اول را مخاطب می‌پسندد و باید با شناخت دقیق و بجا، مردم را در جنگ ترکیبی تحمیلی اقناع کرد.

وی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را یکی از مهم‌ترین رویکردهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و گفت: رسالت خطیر و محوری جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بر عهده اصحاب رسانه و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که در این مسیر باید تلاش‌های بسیاری صورت گیرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات فیروز نصیرزاده قدردانی و دکتر علی حزنی به عنوان مدیریت جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ