تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش آبادان هم افزایی کنند

اقتصاد ایران: آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی آبادان می توانند با هم افزایی برنامه های فرهنگی خوبی در سطح شهرستان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی طرح‌ها و فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی آبادان شامگاه سه شنبه با حضور «سیدمحمد مولوی»، نماینده مردم آبادان در مجلس، رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان و رئیس اداره آبفای آبادان در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی آبادان برگزار شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس در این نشست اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با شتاب فراوان با شاخص‌های علمی بالا در حال حرکت است.

مولوی افزود: ایران اسلامی مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده و حرکت می‌کند؛ البته همیشه در مسیر رشد، وجود مشکلات امری طبیعی است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه خوزستان و شهرستان آبادان باید هر اقدامی که نیاز باشد، انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و برای رفع مشکلات اداره تبلیغات اسلامی آبادان هر اقدامی نیاز باشد، انجام خواهم داد.

مولوی با بیان اینکه باید برای جوانان کارهای فرهنگی انجام شود، تاکید کرد: آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی آبادان می‌توانند با هم افزایی، رویدادهای فرهنگی خوبی را به صورت مشترک برای مردم به‌ویژه جوانان برگزار کنند.

وی عنوان کرد: شرایط برای اجرای ۱۰ برنامه فرهنگی مشترک بین آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی آبادان مهیا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در این نشست اظهار کرد: ۴۵۰ هیئت در این شهرستان وجود دارد که اکنون با ثبت بیش از ۴۰۰ هیئت، مقام اول را کسب کردیم.

حجت الاسلام عادل رویوران افزود: همچنین ۲۵ مداح در شهرستان آبادان فعالیت می‌کنند که اکنون این تعداد به ۲۵۰ مداح رسیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته نهضت پژوهش بانوان در این شهرستان تأسیس شد.

حجت الاسلام رویوران عنوان کرد: سامانه‌ای «شاخص» از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در راستای ثبت نام مساجد استان ایجاد شده که در این راستان وضعیت بیش از ۲۰۰ مسجد شهرستان آبادان بررسی و اطلاعات وضعیت آنها در این سامانه به‌روزرسانی شدند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۶۶ حسینیه در شهرستان آبادان شناسایی شده است، گفت: به دنبال تجهیز ۴۴ مسجد در این شهرستان هستیم که باید در این خصوص سایر دستگاه‌های متمکن همکاری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: سال گذشته نیز سه مهرواره در خوزستان برگزار شد که آبادان جزو شهرستان‌های برتر بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ