مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اعلام شد

اقتصاد ایران: شهرکرد_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد را اعلام کرد.

موسی انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رسانه‌های معاند و دشمنان ایران زمین و کسانی که قدرت عرض اندام نداشتند امروزه برای ایران اسلامی شاخ و شانه می کشند، اما قطعاً تیر آنها به سنگ می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین و بی نظیرترین تجمعات در کشور و در استان در ۲۲ بهمن رقم خواهد خورد گفت: ۲۲ بهمن ماه سال جاری بازهم شاهد حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی خواهیم بود.

انصاری با اذعان بر اینکه کمیته‌های تخصصی دهه فجر از هفته‌های گذشته اقداماتی را انجام داده‌اند تصریح کرد: این کمیته‌ها دلسوزانه و صادقانه پا به عرصه گذاشتند و کار می‌کنند تا آن حادثه عظیمی که انتظارش را داریم در ۲۲ بهمن رقم بخورد.

وی در خصوص برنامه ۲۲ بهمن ماه سال جاری در استان گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها آمادگی لازم را دارند که برنامه ۲۲ بهمن را به خوبی برگزار کنند هرچند این برنامه مختص به دستگاه یا شخص خاصی نیست و همه دستگاه‌ها نقش دارند و نقش آفرینی می‌کنند.

انصاری گفت: علی رغم همه شرایط سنگین فضای رسانه‌ای و اقتصادی و مشکلاتی که مردم کشور دارند اما ایمان و استقامت و پایداری و باور قلبی مردم است که باعث شده دسیسه دشمنان خنثی شود و امیدواریم در روز ۲۲ بهمن آن حادثه عظیم رقم بخورد.

وی ضمن برنامه ریزی لازم برای روز ۲۲ بهمن افزود: مسیر راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن در شهرکرد از میدان امامزادگان دو خاتون به سمت چهارراه ولی عصر- خیابان سعدی غربی – چهارراه فردوسی- چهارراه ابوعلی سینا-خیابان طالقانی-مصلی بزرگ امام خمینی (ره) می‌باشد.

انصاری ادامه داد: مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و پس از آن درمصلی با استماع از سخنران کشوری که یار دیرینه حاج قاسم حجت الاسلام والمسلمین شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بپردازیم.

انصاری در آخر گفت: امسال در تلاشیم تا مراسم ۲۲ بهمن را متنوع‌تر از زمان قبل از کرونا داشته باشیم، مردم در سال گذشته هم با راهپیمایی خودرویی نشان دادند که پای اعتقادات و عقاید خود ایستاده‌اند، امسال بعد از گذشت ۳ سال راهپیمایی فیزیکی خواهیم داشت و بنا داریم در مسیر راهپیمایی ایستگاه‌هایی خدمات رسان دولتی ایجاد کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ