رئیس دادگستری استان بوشهر:

فعالان بخش تولید بوشهر حمایت حقوقی می‌شوند

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کسانی که در بخش‌های صنعت و تولید فعالیت می‌کنند باید آگاهی به قوانین حقوقی خود را ارتقا دهند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مهدی مهرانگیز دوشنبه شب در بازدید از شرکت‌های تولیدی صنعتی بوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: شرکت‌های تولیدی و فعالان اقتصادی و صنعتگران که دچار مشکلات حقوقی و قضائی می‌شوند می‌توانند در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند تا در خصوص رفع موانع و مشکلات آنها گام‌های خوب و مؤثری برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در دادگستری استان بوشهر، همه شرکت‌هایی که در بخش تولید و صنعت به صورت قانونی فعالیت دارند از حمایت قضائی برخوردار می‌شوند البته کسانی در این بخش‌ها فعالیت می‌کنند نیز می‌بایست آگاهی به قوانین حقوقی خود را ارتقا دهند زیرا در برخی موارد این مشکلات ناشی از عدم آگاهی به قوانین است که می‌توان پیشگیری کرد.

مهرانگیز در ادامه گفت: با توجه به بازدید میدانی از شهرک‌های صنعتی بوشهر موارد و مشکلات موجود مشاهده شد که تذکرات لازم ارائه شد.

وی افزود: یکی از این موارد نبود و عدم آسفالت کشی مناسب در شهرک‌های صنعتی بود که در جهت رفع آن تذکر داده شد. مشکل دفع آب‌های سطحی از موارد دیگر در این شهرک‌ها بود که در این خصوص نیز تذکرات لازم داده شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: در خصوص رفع موارد مطرح شده به مدیر عامل شهرک‌های صنعتی بوشهر اعلام شد تا ظرف مهلت دو هفته نسبت به رفع این ایرادات اقدام کند و در بازدید مجدد بعدی که دو هفته بعد صورت می‌گیرد باید این مشکلات رفع شده باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ