وزیر علوم: دانشگاه‌ها پس از انقلاب رشد قابل‌توجهی داشته‌اند

اقتصاد ایران: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها پس از پیروزی انقلاب رشد بسیاری داشته‌اند و امروز در سراسر کشور، عامل توسعه و پیشرفت ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دقایقی پیش پس از ورود به استان سمنان و شرکت در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های منطقه البرز جنوبی در دانشگاه سمنان، به دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان رفت.

در دیدار وزیر علوم با نماینده رهبری در استان سمنان، همچنین سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وی، سیف‌الله سعدالدین سرپرست دانشگاه سمنان و برخی مسؤولان حضور داشتند. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دانشگاه سمنان را یکی از ظرفیت‌های قابل‌توجه در عرصه دانشگاهی در کشور توصیف و اظهار کرد: دانشگاه‌ها پس از پیروزی انقلاب رشد بسیاری داشته‌اند و امروز در سراسر کشور، عامل توسعه و پیشرفت ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

زلفی‌گل بیان کرد: تلاش‌های زیادی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده که امروز توسط عده‌ای نادیده گرفته یا تخریب می‌شود و باید جلوی القای ناامیدی در جامعه گرفته شود.

به گزارش فارس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امشب با استقبال مسؤولان استان و دانشگاه سمنان، وارد دانشگاه مرجع استان شد تا در جمع مدیران این دانشگاه و اعضای هیأت علمی آن حضور یابد و روز سه‌شنبه نیز در چندین برنامه از قبل پیش‌بینی‌شده شرکت کند.

زلفی‌گل به منظور افتتاح مرکز همایش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان و شرکت در آیین معارفه سکاندار این دانشگاه به سمنان سفر کرده است.

پایان پیام/74002/م/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ