احیا ۲۲۰۰ واحد تولیدی در دولت

اقتصاد ایران: معاون وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای دولت تا کنون ۲۲۰۰ واحد تولیدی احیا شده‌ و به کار بازگشته‌اند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، علی رسولیان معاون وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح امروز ضمن حضور در ایلام و دیدار با امام جمعه ایلام گفت: مهم ترین دغدغه از نگاه رئیس جمهور و تاکید رهبری در بحث تولیدات است که اگر بهبود پیدا کند باعث دلگرمی و رفاه بیشتر مردم می‌شود.

وی افزود: ما در وزرات صنعت معدن کشور وظیفه داریم که در این شرایط برای تولید بهتر، شرایط را فراهم کنیم.

معاون وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: اولین و مهمترین اقدام ما توازن سرمایه گذاری است که در مناطق محروم خدماتی که ارائه می‌شود براساس شرایط محرومیت تفاوت‌هایی با سایر استان دارا است.

رسولیان تصریح کرد: اقدام بعدی ما پاسخگویی در اسرع وقت و سریعترین روش به مردم است که هم اکنون به صورت الکترونیکی شکل گرفته است؛ واگذاری ها به صورت الکترونیکی بسیار شفاف و روشن اجرا می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه برای زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی در مجموع ۱۰ هزار میلیارد هزینه شده است، گفت: عمدتا بودجه‌هایی که در خصوص احیا شرکت‌ها مناطق محروم صورت می‌گیرد از شرکت‌های با درآمد مالی خوب است؛ مانند: شرکت‌های تهران اصفهان تبریز است که بخشی از درآمدهای آنان را در خصوص مناطق محروم می‌گذریم.

این مقام مسئول در پایان ضمن تاکید به اینکه هم اکنون در استان ایلام در حوزه صنعت استان کمبودهایی در حوزه شرکت صنعتی وجود دارد و هنوز زیر واحدهای زیادی غیر فعال است، اظهار کرد: در این دولت تا کنون ۲۲۰۰ واحد احیا شده است، سازمان صنعت و معدن خود را ملزم می‌داند که این واحد را فعال نماید برای استان ایلام نیز برنامه های با کمک ارکان‌ها افرایش شرکت‌ها و پالایشگاه‌ها و کارخانه‌ها و همچین ساخت شهرک‌های صنعتی کوچک نیز در دست اجرا بوده که منجر به اشتغال بیشتر است.

پایان پیام/ی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ