مسئولان برای حل مشکلات مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند/ اتمام عمده پروژه‌های چهارمحال و بختیاری تا ۲ سال آینده

اقتصاد ایران: نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه تمام پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف زیرساختی، آبرسانی و صنعتی فعال است، گفت: مسئولان به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و مردم تا 2 سال دیگر نتیجه این تلاش‌ها را خواهند دید.

قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اولویت اول حوزه انتخابیه پیگیری آب بود که طرح جامعی برای حل این موضوع تهیه شده و مسئولان در حال پیگیری آن هستند تا آب آشامیدنی، صنعت، کشاورزی و دامپروری برای این منطقه تأمین شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه جاده و آب از زیرساخت‌های مهم و عناصر پیشرفت محسوب می‌شود، افزود: پروژه‌های جاده‌ای نیز در هر چهار شهرستان فعال است.

وی در خصوص آماده کردن زیرساخت‌های صنعتی در حوزه انتخابیه اظهار داشت: مجتمع‌هایی در شهرستان‌هایی که قطب‌ صنعتی وجود نداشت کلنگ‌زنی و مراکز تعطیل و یا نیمه‌فعال نیز فعال شد.

حمزه به اقدامات حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های درمان، سلامت و ورزشی پروژه‌هایی هستند که با قدرت در حال پیگیری‌اند و بسیج نیز در این بخش وارد شده تا پروژه‌هایی که ورزش و جوانان توان انجام آن را ندارد، در دست بگیرد.

نماینده مجلس با اشاره به گازرسانی و آبرسانی در روستاها افزود: تا چندی پیش امکانات اولیه نظیر آب و گاز در برخی از روستاهای محروم استان وجود نداشت که امروز مردم از این نعمات بهره‌مند هستند.

وی عنوان کرد: فاضلاب مهمترین دغدغه مردم این منطقه است و ساخت تصفیه‌خانه، شبکه و لوله انتقال فاضلاب اردل کلید خورده است.

حمزه گفت: سد غدیر مهمترین پروژه بود که در هفته گذشته انتقال آب آن از ۳ جبهه کلنگ‌زنی شد و پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.

نماینده مجلس با بیان اینکه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکاریم، اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای استان در نظر گرفته شده که به مرور تخصیص پیدا می‌کند، البته پیمانکاران در برخی از پروژه‌ها مبالغ زیادی از دولت طلب دارند اما تا کنون هیچ پروژه‌ای به دلیل نبود اعتبار یا بدهی به پیمانکار تعطیل نشده است.

ساخت درمانگاه سرخون پیگیری می‌شود

حمزه به اقدامات انجام شده در شهر سرخون اشاره کرد و گفت: مشکلات اساسی و خطرآفرین در سرخون رفع و ساخت اورژانس و اصلاح و انتقال لوله نفت انجام شده اما ساخت درمانگاه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی وزارت نفت همچنان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: درخواست‌های مردم و وزارت نفت در خصوص فعالیت شیلات‌داری با یکدیگر هم‌خوانی ندارد، وزارت نفت ادامه شیلات‌داری در این منطقه را بلامانع می‌داند اما مردم آب را مناسب این فعالیت نمی‌دانند لذا مقرر شد فعلا در استخری به صورت آزمایشی بچه ماهی پرورش داده شود.

وی در پایان با تقدیر از استاندار، مدیران کل و فرمانداران که به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، گفت: در این مدت کوتاه به اندازه ۴۰ سال در حوزه‌های مختلف حوزه انتخابیه کار صورت گرفته، پروژه‌های فعال و غیرفعال از جمله جاده ورودی سرخون_ناغان بررسی می‌شود و مردم تا 2 سال دیگر نتیجه این تلاش‌ها را خواهند دید.

حمزه افزود: هیچ پروژه‌ای را در این منطقه نداریم که در مورد آن کم‌کاری شده باشد و یا بودجه دولتی در آن حیف ‌و میل شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ