راهیابی ٩ نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر لرستان

اقتصاد ایران: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ارسال ۱۸ اثر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر این استان، گفت: از این تعداد، ۹ اثر توسط هیات بازبینی اولیه برای بخش داوری انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، منصور احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز سیزدهم آذرماه آغاز و تا پانزدهم ماه جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر لرستان در ۴ شهرستان خرم‌آباد، پلدختر، دلفان و بروجرد اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارسال ۱۸ اثر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان، تصریح کرد: از این تعداد، ۹ اثر توسط هیات بازبینی اولیه برای بخش داوری انتخاب شدند.

احمدی، کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تئاتر لرستان را مطلوب خواند و افزود: نسبت به دوره گذار از زمان شیوع بیماری کرونا که موجب رکود در بسیاری از آثار داشت، امسال خوشبختانه سطح کمی و کیفی نمایش‌ها بالاتر رفته است.

وی، هنر تئاتر را از جمله هنرهای قوی و شاخص استان برشمرد و گفت: در همه شهرستان‌ها گروه‌های رسمی ثبت شده داریم، ضمن اینکه هنرمندان تراز اولی در حوزه نمایش‌نویسی به ویژه در بخش اجرا و کارگردانی فعال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: سال‌های گذشته در تئاتر فجر کشور، نماینده‌های خوبی از لرستان داشتیم که امید می‌رود امسال نیز شاهد درخشش هنرمندان استان شویم.

احمدی با تاکید بر اینکه هنر تئاتر در لرستان بسیار مستعد و بازمینه است، افزود: اگرچه سال‌های قبل به دلیل شیوع کرونا شاهد رکود نسبی این هنر در استان و سراسر کشور بودیم، اما امسال هنرمندان با روحیه بهتری در این جشنواره شرکت کردند.

وی به آخرین وضعیت سالن‌های نمایش استان اشاره و خاطرنشان کرد: در همه شهرستان‌ها به جز دورود و ازنا سالن آمفی‌تئاتر داریم، با این وجود و پس از گذشت ۱۰ سال از توقف سالن‌های نمایش در این ۲ شهرستان، در حال عقد تفاهم‌نامه هستیم و به زودی شروع به بازسازی ۱۰۰ درصدی سالن‌ها خواهیم کرد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ