روستاییان و عشایر کرمانشاه مشکل تامین سوخت زمستانی ندارند

اقتصاد ایران: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: روستاییان و عشایر این استان برای تامین سوخت زمستانی مشکلی ندارند.

فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص تأمین سوخت زمستانی روستاییان و عشایر، اظهار کرد: بیش از 37 هزار خانوار اشتراک نفت سفید‌سوز در سطح روستاهای استان داریم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به هزار لیتر در کارت الکترونیکی روستاییان شارژ شده و درحال دریافت سوخت هستند و خوشبختانه در رابطه با نفت سفید و دیگر فرآورده‌ها مشکل خاصی نداریم و نخواهیم داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در رابطه با عشایر، چهار شرکت عشایری(شرکت‌های حدادعادل و شهید بروجردی در شهرستان‌های صحنه، هرسین، کنگاور، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی و شرکت تعاونی امور عشایری در اسلام آبادغرب و شرکت تعاونی امور عشایری در قصرشیرین) در سطح استان داریم  که تاکنون نزدیک به 800 هزار لیتر نفت سفید با توجه به معرفی امور عشایری بین این شرکت‌ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: از عشایر و روستاییان فاقد گاز طبیعی در استان خواست، حتما از طریق کارت بانکی معرفی کرده نسبت به دریافت گازمایع کپسول اقدام کنند. نزدیک به 220 عامل توزیع در سطح روستاها از طرف 5 شرکت کار توزیع گازمایع به قیمت 22 هزار تومان برای هر کپسول 11 کیلویی را برعهده دارند.

یاسمی در ادامه اشاره‌ای به استاندارد بودن جایگاه‌های سوخت سطح استان داشت و گفت: با همکاری اداره استاندارد گشت‌های مشترکی در راستای بازدیدهای مکرر و مستمر از جایگاه‌های سوخت داریم. باید این جایگاه‌ها هر چند سال یک‌بار استانداردسازی شوند.

وی افزود: خوشبختانه در سطح استان 100درصد جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی و عرضه بنزین و نفت‌گاز استانداردهای لازم را در راستای ارائه خدمت به شهروندان دارند و در رابطه با سوخت مایع هم مورد و مشکل خاصی نداریم. 

یاسمی در پایان، خاطرنشان کرد: خودروهای عمومی که تاکنون موفق به دوگانه‌سوز نشدند براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد نسبت به ثبت‌نام کارگاه‌های 11گانه مستقر در سطح استان اقدام کنند و به صورت رایگان خودرو عمومی را دوگانه سوز کنند.

پایان پیام/پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ