شمشیربازی در اندیشه کوچ به آزادی/ پورسلمان: از وزارت ورزش کمک مالی نمی‌خواهیم، فقط همراهی‌مان کنند

اقتصاد ایران: سرپرست فدراسیون شمشیربازی می‌گوید: ما از وزارت ورزش کمک مالی نمی‌خواهیم بلکه تنها همراهی مان کنند و زمین برای ساخت سالن در اختیارمان بگذارند.

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه تک کاندیدا برای انتخابات فدراسیون شمشیربازی است، اظهار داشت: من در این مورد دخیل نیستم، حتی از دوستان خواستنم که ورود کنند و ثبت نام انجام دهند. البته چند نفر فرم ها را گرفتند، اما نیامدند. شاید به ما احترام گذاشتند و شاید هم عقیده شان این بود که گزینه خوبی هستم و شرکت نکردند.

وی ادامه داد:  امیدوارم بتوانیم برای شمشیربازی مثمر ثمر باشیم. باید شبانه روز کار کنیم. در حال حاضر مهمترین چالش‌های ما بحث نیروی انسانی و تجهیزات و زیرساخت است. مربیان کیفی ما به اندازه انگشتان دست است و در بخش تجهیزات نیز واقعا کمبود داریم. ما در تهران هنوز زیرساخت درستی نداریم و با مشکل مواجه هستیم.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی در خصوص اینکه آیا در دوره شما می‌توان امیدوار بود که این رشته صاحب سالن اختصاصی شود، گفت: با شهرداری و وزیر ورزش جلسه داشتیم و آقای وزیر قول دادند در ورزشگاه آزادی زمینی را به ما اختصاص دهند تا هم دفتر فدراسیون را به آنجا ببریم و هم سالن بسازیم. 

 

پورسلمان در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش کمک مالی هم می‌کند یا خیر، تاکید کرد: از وزارت ورزش هیچ کمک مالی نمی‌خواهیم بلکه فقط همراهی مان کنند و زمین در اختیارمان بگذارند. خودم با کارهای ساخت و ساز و تامین بودجه آشنا هستم و می‌توانیم همه کارها را خودمان انجام دهیم.

وی ادامه داد: خودم همیشه دغدغه‌ام این بود که چرا رشته‌ای که نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و مدال‌های زیادی را کسب کرده است، در زیر ساخت‌های اولیه مشکل دارد. ما تا زمانی که هستیم تمام تلاش مان را می‌کنیم که اتفاقات خوبی برای این رشته بیفتد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ