تحول اساسی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/تقویت هیئات اندیشه‌ورز

اقتصاد ایران: سمنان- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از انجام تحول اساسی در نظام و ساختار این شورا خبر داد و گفت: تقویت هیئات اندیشه ورز در زمره سیاست‌های جدید شورا محسوب می‌شود.

حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در دوره تحول قرار دارد، ابراز کرد: در این دوران گذار، دو تحول اساسی را شاهد خواهیم بود که نخستین آنها که در واقع تبلور رسالت‌های شورا نیز محسوب می‌شود، حضور پرشور مردم است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی‌ها و حضور مردم در صحنه‌ها در یوم الله‌ها و مناسبت‌هایی که اقتضا می‌کند، از جمله مسائلی است که در دوره جدید مدیریتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مد نظر قرار گرفته است، افزود: تلاش داریم تا این حضور پرشور مردم را کیفیت و کمیت ببخشیم.

تقویت و غنای برنامه‌ها با مشورت از صاحب نظران

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه بخش دوم تحولات که محور اصلی کار شورا نیز در این دوران محسوب می‌شود، ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز محسوب می‌شود، ابراز کرد: در این هیئت‌ها تلاش داریم تا استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران در حوزه‌های مختلف فکری، اندیشه‌ای، فرهنگی و … را در دستور کار قرار دهیم.

عرب انصاری با بیان اینکه تلاش داریم تا با استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز، نسخه‌های عملی با پشتوانه‌های علمی را به صحنه اجرا و تبلیغ دین وارد کنیم، بیان کرد: هر زمان که از مشورت با اندیشمندان کشور و صاحب نظران بهره مند بودیم، شاهد تحولات خوبی در برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در صدد است تا در دوره جدید مدیریت خود، بهره‌گیری از نظرات صاحب نظران را در تمامی عرصه‌ها، مد نظر قرار دهد تا بتوانیم به برنامه‌های اجرایی، غنا ببخشیم، تاکید کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان و جنگ ترکیبی که امروز شاهد آن هستیم، توجه به ارتقای کیفی برنامه‌ها، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ