ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه از روز سه شنبه

اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون هواشناسی کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده از ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه از روز سه شنبه خبر داد.

علی محمد زور آوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارندگی‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: بارش‌های ۴۸ ساعته اخیر در استان کرمانشاه به طور میانگین ۱۰.۳ میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی افزود: میزان بارش شهر کرمانشاه در سامانه بارشی روزهای گذشته ۲.۷ بود و بیشترین بارش‌ها در شهرستان پاوه با ۳۱.۴ میلیمتر، شهرستان جوانرود ۲۲.۴ میلیمتر به ثبت رسیده است.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه با تاکید بر متنوع بودن میزان بارش‌ها در استان کرمانشاه، تصریح کرد: در پی آخرین بارش‌های رخ داده در استان کرمانشاه هیچ شهرستانی در این استان بدون بارندگی نبوده و کمترین بارندگی‌ها برای ماهیدشت با چهار میلیمتر و شهرستان کنگاور با ۳.۲ میلیمتر بوده است.

زور آوند خاطرنشان کرد: میزان بارش‌های سال زراعی ۱۴۰۱ برای شهر کرمانشاه تاکنون ۲۳.۴ میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد و در بلند مدت ۷۰ درصد کاهش بارندگی رقم خورده است.

وی عنوان کرد: میانگین بارش‌های استان کرمانشاه در سال زراعی ۳۳.۸ میلیمتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد و نسبت به بلند مدت ۶۱ درصد کاهش بارندگی را شاهد هستیم.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه با بیان بارش‌های پیش‌بینی شده برای کرمانشاه، گفت: برای روزهای آینده سامانه جدیدی پیش‌بینی شده که از روز سه شنبه جو استان کرمانشاه را متأثر خواهد کرد که روز چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های چشمگیر خواهد داشت.

زور آوند ادامه داد: از امروز تا روز سه شنبه افزایش دما در استان کرمانشاه خواهیم داشت اما پس از ورود سامانه بارشی در روز سه شنبه تا هفته آینده شاهد کاهش تدریجی دمای هوا خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ