بسیج عمومی مردم بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت

اقتصاد ایران: شاهرود- جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، گفت: یک بار دیگر بسیج عمومی مردم و همچنین شبکه قوی مردمی، دشمنان را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منصور شوقانی ظهر شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شاهرود که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن بیان اینکه دشمنان در طول سال‌های اخیر که از انقلاب باشکوه ایران می‌گذرد به انواع مختلف سعی در فتنه انگیزی داشته‌اند، تاکید کرد: بسیج عمومی مردم و همچنین شبکه قوی مردم در فتنه اخیر نگذاشت تا دشمنان به آنچه می‌خواهند دست یابند.

وی با بیان اینکه برنامه دشمنان در فتنه‌هایی مانند ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ مشخص بوده است و این بار نیز دشمنان اصل نظام را هدف قرار داده بودند، افزود: مردم بار دیگر دشمنان را در زمینه اهداف شأن ناکام گذاشتند.

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمنان جنگ ترکیبی پیچیده‌ای را علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌اند، تاکید کرد: معاندان و دشمنان تلاش دارند تا تصویری غلط از واقعیت‌های ایران اسلامی را با تهدید، تخریب و دروغ القا کنند.

شوقانی با بیان اینکه دشمنان در این جنگ ترکیبی سعی بر انحراف فضای جامعه داشتند که با هوشیاری مردم روبرو شدند، گفت: در این فتنه نیز مانند سابق بسیج در قالب فریضه جهاد تبیین، نقش کلیدی داشت.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها پیشگام است و نمونه بارز آن هم طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا بود، بیان کرد: خدمات بسیج بر هیچکس پوشیده نیست.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان درباره دیگر اقدامات بسیج ابراز کرد: کمک در حوادثی مانند سیل و زلزله، بهداشت و درمان، اردوهای جهادی، واکسیناسیون کرونا و … در زمره نقش آفرینی‌های ویژه بسیجیان در سراسر استان بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ