جدایی جوانان از انقلاب هدف اصلی دشمن/جهاد تبیین جدی گرفته شود

اقتصاد ایران: بیرجند- مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن به دنبال جدا کردن جوانان از انقلاب است که باید در راستای اعتماد سازی در جامعه تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر گرمه‌ای پیش از ظهر شنبه در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان شهرستان فردوس افزود: همه می‌دانیم مشکلات اقتصادی موجب کوچک شدن سفره مردم شده اما فقط بخشی مربوط به تحریم‌ها بوده و اغلب به مدیران نالایقی بر می‌گردد که دستشان به سوی غرب است و از ظرفیت‌های درون کشور غافل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در دنیای امروز زنده بمانیم باید قوی باشیم، گفت: امروز نیاز به حضور مقتدرانه بسیج در تمام میدان‌ها داریم و باید بسیجیان جاذبه داشته و این اقتدار را به اطرافیان خود نیز منتقل کنند.

گرمه‌ای تاکید کرد: همه وظیفه داریم متحد و یک صدا با جهاد تبیین در برابر صدها شبکه ماهواره‌ای و فضای افسارگسیخته مجازی که جوانان ما را هدف قرار داده‌اند، مجاهدت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توان گفت هیچ نظامی مانند جمهوری اسلامی ایران در دنیا مردمی و توانمند نیست و رساندن این نظام به جایگاه واقعی خویش وظیفه همه ما است.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: از ابتدای انقلاب حوادث سخت زیادی اعم از جنگ تحمیلی و کمک ۳۶ کشور در علیه ملت ایران، توطئه‌ها، کودتاها و فتنه‌های پیچیده‌ای را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: با بصیرت مردم و رهنمودهای روشنگرانه امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، انقلاب به مسیر نورانی خویش ادامه می‌دهد و وظیفه دولتمردان است قدر چنین مردم را دانسته و به آنها خدمت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس هم در این مراسم گفت: امروز به برکت حضور بسیج در تمام صحنه‌ها، بسیاری از توطئه‌های استکبار جهانی خنثی شده و بسیجیان با جهاد تبیین و روشنگری نخواهند گذاشت دشمن با دروغ و تحریف، مسائل کشور را وارونه نشان دهد.

محمد فاطمی نسب خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کرد: بسیجیان شهرستان فردوس مانند تمام ایرانی اسلامی گوش به فرمان شما، تمام تلاششان پیاده کردن فرامین معظم‌له و کمک به سازندگی کشور و محرومیت زدایی خواهد بود و تا جان در بدن داریم پای آرمان‌های این انقلاب خواهیم ماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ