آمار واحدهای مسکونی نهضت ملی دو برابر مسکن مهر

اقتصاد ایران: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفتند: آمار پروژه‌های طراحی شده برای اجرا در این طرح دو برابر واحدهای مسکونی است که در طرح مسکن مهر اجرا شد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ درصد از تولید اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، اظهار کرد: این بخش در واقع می‌تواند تجلی حکمرانی با استفاده از بهره‌وری بالا باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دولت مستقر اشاره کرد و گفت: آمار پروژه‌های طراحی شده برای اجرا در این طرح دو برابر واحدهای مسکونی است که در طرح مسکن مهر اجرا شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر که کشور به لحاظ منابع مالی در بدترین زمان خود قرار گرفته است، افزود: اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند افزایش بهره‌وری در مورد مدیریت منابع است بنابراین باید از ظرفیت مردمی در اجرای این پروژه‌ها استفاده بهینه شود.

اسلامیان شفافیت را یکی از شعارها در اجرای همه پروژه‌ها از جمله نهضت ملی مسکن عنوان و تصریح کرد: یادمان باشد شفافیت و عدالت در توزیع فرصت‌های اقتصادی علاج واقعه است و الا این اقدامات بعد از وقوع فساد خیلی فایده‌ای ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر نقش مهم سرمایه‌های انسانی ادامه داد: تنها مزیت رقابتی سازمانها در کیفیت نیروی انسانی است.

وی با اذعان به مشکلات معیشتی نیروهای فعال در وزارت راه و شهرسازی افزود: کارکنان این وزارتخانه پایین‌ترین سرانه‌ها را دارند بنابراین باید برای بهبود این وضعیت تلاش شود.

اسلامیان به تدوین طرحی برای استخدام نیرو بر اساس کیفیت در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: راه شهرسازی استان زنجان به عنوان نخستین اداره برای استخدام نیرو از این طریق داوطلب شده است از این رو ۱۲ نفر جذب این دستگاه به شیوه مورد نظر خواهد شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ