بدلیل استفاده از ۱۲ بازیکن برای چند ثانیه؛

بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ بازنده می‌شود؟ + فیلم

اقتصاد ایران: بایرن مونیخی‌ها ممکن است به دلیل استفاده از یک بازیکن بیشتر در بازی شب گذشته خود مقابل فرایبورگ بازنده شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (جمعه) در هفته بیست‌و‌هشتم بوندس‌لیگای آلمان با نتیجه 4 بر یک میزبان خود فرایبورگ را از پیش رو برداشت و به صدرنشینی‌اش ادامه داد که ممکن است به دلیل استفاده از 12 بازیکن در زمین برای چند ثانیه، بازنده این بازی شود.

در دقیقه 86، کورنتین تولیسو و کینگسلی کومان از سوی یولیان ناگلسمان تعویض شدند و جای خود را به ترتیب به مارسل سابیتزر و نیکلاس زوله دادند، اما در صحنه این تعویض‌ها تنها تولسیو از زمین خارج شد و در حالی دو بازیکن دیگر باواریایی‌ها وارد زمین شدند که هنوز کومان (زننده گل سوم بایرن) در زمین بود و بایرن حدود 17 ثانیه در زمین 12 نفره بود.

بازیکنان فرایبورگ وقتی متوجه این موضوع شدند بلافاصله به کریستین دینگرت داور بازی موضوع را اطلاع دادند و به این موضوع معترض شدند. بازی به این خاطر حدود هشت دقیقه متوقف شد و مسؤلان دو تیم به بحث در این مورد پرداختند. ظاهراً کومان نمی‌دانسته که باید تعویض شود، چون داور چهارم روی تابلوی تعویض به جای شماره «11»، شماره «29» را که شماره قدیم این بازیکن فرانسوی بوده، به نمایش در آورده است.

کریستین دینگرت داور بازی راجع به اتفاق صورت گرفته، گفت: این اشتباه از جانب خانم کاتلین کروگر مدیر تیم بایرن مونیخ صورت گرفت، نه از جانب ما. او شماره «29» را که شماره قدیمی کومان بوده، به جای شماره «11» به داور چهارم داده است. ما به این موضوع در گزارش بازی اشاره کردیم.

یولیان ناگلسمان در این باره گفت: وضعیت مبهمی بود. تولیسو مشکلی از ناحیه معده داشت و بلافاصله پس از تعویض شدنش به رختکن رفت. کومان هم در آن صحنه به خاطر عدد روی تابلوی تعویض نمی‌دانست که باید از زمین بیرون بیاید و برای هشت یا 9 ثانیه در زمین ماند. در آن فاصله هم اتفاقی که در سرنوشت بازی تأثیر بگذارد، رخ نداد.

کریستین اشترایش سرمربی فرایبورگ هم درباره اینکه آیا این باشگاه به اتفاق صورت گرفته اعتراض خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: به نظرم یکسری قوانین برای اتفاقی که صورت گرفته است، وجود دارد. فرایبورگ، بایرن مونیخ و تمامی باشگاه‌ها مشمول این قوانین هستند. چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

مانوئل نویر دروازه‌بان سرخپوشان مونیخی هم در این باره گفت: نگرانی از این بابت ندارم. اتفاق خاصی در آن 20 ثانیه نیفتاد. انتظار دارم برد ما به حساب بیاید.

باشگاه فرایبورگ تا روز دوشنبه فرصت دارد در صورت تمایل به اتفاق صورت گرفته به فدراسیون فوتبال آلمان اعتراض کند. پس از این بازی حسن صالیحیمدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) و الیور کان (مدیر اجرایی بایرن) با یوخن سایر مدیر ورزشی فرایبورگ گفت‌وگویی دوستانه داشتند. بایرن انتظار ندارد فرایبورگ به اتفاق صورت گرفته، اعتراض کند.

فیلم این اتفاق را در زیر ببینید:

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ