پیکارهای کشتی فرنگی نونهالان مرکزی با قهرمانی اراک پایان یافت

اقتصاد ایران: اراک- مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نونهالان استان مرکزی، با قهرمانی نونهالان اراک یک، نایب قهرمانی ساوه و سومی اراک ۲، پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این پیکارها با شرکت ۶۳ کشتی گیر فرنگی کار در قالب ۶ تیم از ۴ شهرستان استان مرکزی در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیگیری شد که پس از انجام ۱۰۲ کشتی سرانجام نفرات اول تا سوم اوزان دهگانه به این شرح معرفی شدند.

در وزن ۳۸ کیلوگرم، محمدامین حسینی از ساوه مقام نخست را کسب کرد، ابولفضل کرمی از اراک یک، دوم شد و یاسین کرمی از اراک ۲، در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۴۱ کیلوگرم، حسین شیرنژاد از ساوه، ابوالفضل محراب لو (آزاد) و علیرضا فرهادی از اراک یک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۴۴ کیلوگرم، عباس دارش از اراک مقام اول را به دست آورد. امین سالار علایی فرد از ساوه و نیما ابراهیمی از اراک یک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل خوشدونی از اراک یک، صدرا امینی از ساوه و یاسین روستا از اراک ۲ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، محمدسام خوشبخت از اراک یک، عباس جوزی (آزاد) و امیر سالمی از ساوه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین بوالحسنی از اراک یک بر سکوی نخست ایستاد، پارسا مظفری از ساوه نایب قهرمان شد و امیرمحمد آخانی از اراک ۲ به مقام سوم دست یافت.

در وزن ۶۲ کیلوگرم، حمیدرضا بیرالوند از ساوه، محمد جواد ساریخانی از شازند و علیرضا آرام (آزاد) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۸ کیلوگرم، محمدجواد احمدیان فرد از اراک یک، امیرعلی شادالله (آزاد) و محمد یوزباشی از ساوه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، امیرمحمد غفوری از اراک یک اول شد. علیرضا عبدالوند (آزاد) بر سکوی دوم ایستاد و محمدجواد امیری از شازند سوم شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم، بنیامین حیدری گودرزی از ساوه، امیر مهدی رفیعی از اراک یک و حسام نظر سروش (آزاد) به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده بندی تیمی هم، اراک یک با کسب ۲۰۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، ساوه با کسب ۱۹۹ امتیاز بر سکوی دوم تکیه زد و اراک ۲ با کسب ۱۳۰ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

این رقابت‌ها زیر نظر هیأت کشتی استان مرکزی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ