سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز ۱۲ فروردین را تبریک گفت

اقتصاد ایران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای فرارسیدن روز ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای فرارسیدن ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران را تبریک گفت.

در متن این بیانیه آمده است: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی یوم‌الله دوازدهم فروردین‌ماه و تقارن آن با اعیاد شعبانیه را گرامی می‌دارد و در آغاز چهل و سومین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، همراه با ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی، یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بر تداوم راه آن عزیزان تأکید می‌کند.

یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ پاسخ ملت حماسه ساز به ندای امام خمینی(ره) بود که نقطه عطفی را در تاریخ اسلام و ایران گشود تا الگوی جدیدی را به زندگی بشری بر پایه تعلیمات غنی اسلامی ارائه دهد و فصل نوینی را در استکبار ستیزی و نفی ظلم تقدیم جوامع انسانی و آحاد ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان کند.

امروز نیز با پیروی از آن حماسه تاریخی و تحت رهبری حکیمانه خلف شایسته آن امام عظیم الشأن؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، بر آن هستیم که برای به ثمر رساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران تمام همت خویش را به کار گیریم.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز همگام با ملت شریف ایران اسلامی در صیانت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، آغاز چهل و سومین سالروز استقرار نظام اسلامی را فرصت بزرگی دانسته تا با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچون گذشته، زمینه تحقق اهداف و بالندگی این نظام مقدس را در اقصی نقاط جهان فراهم کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ