بهارستان به احداث ۱۰ کتابخانه دیگر نیازمند است

اقتصاد ایران: بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به کمبود شدید زیر ساخت های فرهنگی در این شهرستان گفت:برای رسیدن به سرانه استاندارد باید ۱۰ کتابخانه دیگر در نقاط مختلف بهارستان احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی بعد از ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری و تجهیز کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی که با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان بهارستان ۱۰ کتابخانه وجود دارد که از این تعداد یک کتابخانه سیار و یک کتابخانه روستایی است.

وی افزود: در این دولت ۲ کتابخانه احداث و ۶ کتابخانه نیز بازسازی و نوسازی شده است.

تمهیدی با اشاره به اینکه برای رسیدن به سرانه استاندارد و حد مطلوب، نیازمند احداث ۱۰ کتابخانه دیگر در سطح شهرستان هستیم، گفت: شهرستان بهارستان با کمبود شدید زیر ساخت‌های فرهنگی روبرو است و اگر ۱۰ کتابخانه دیگر احداث و تجهیز کنیم به حد مطلوب خواهیم رسید.

فرماندار بهارستان در ادامه عنوان داشت: مراحل ساخت این کتابخانه در سال ۹۷ توسط شهرداری گلستان آغاز و در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۸ با حضور استاندار تهران افتتاح شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کار تجهیز و بهره برداری از این کتابخانه به تعویق افتاد که خوشبختانه امروز آئین تجهیز و بهره برداری کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

وی بیان داشت: کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال توسط شهرداری گلستان احداث وبا اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی توسط اداره کل کتابخانه های استان تجهیز شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ