تبلیغات در خبرگزاری اقتصادی ایران
باسلام - لطفا درصورت نیاز به تبلیغات و خدمات خبرگزاری اقتصادی ایران ، اولین خبرگزاری رسمی و تخصصی در ایران و استفاده از خدمات متنوع این رسانه جامع مطالب ذیل را مطالعه نموده و درصورت ضرورت با کارشناسان بخش تبلیغات تماس حاصل فرمایید. باتشکر
تلفن تماس:
021-88930270
021-88930271
021-88930272
021-88930273
لازمه ترفیع برند استفاده از تکنیکهای نوین رسانه های دیجیتال است به همین دلیل میتوان با استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال به خوبی نام و نشان یک محصول یا خدمت را به خوبی به مشتریان هدف انتقال داد. یعنی در بازاریابی دیجیتال میتوان علاوه بر ابزارهایی همچون تلفن همراه، تلویزیون و رادیو از اینترنت به عنوان یک رسانه ی ترفیع دهنده ی اصلی بهره برد.
روند راهاندازی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
طراحی سایت
وبسایت هویت برند شما در فضای آنلاین است؛ ساختن سایت با طراحی و کاربری مناسب برای کاربران، مرحله اول از موفقیت دیجیتال مارکتینگ است.
طراحی ریسپانسیو
۶۷ درصد کاربران وبسایت، علاقۀ بیشتری به سفارش در سایتهای دارند که سازگار با موبایل هستند.
تعداد صفحات
وبسایت شرکتهایی که بیشتر از ۳۰ صفحه هستند، هفت برابر بازدید بیشتری نسبت به سایتهایی که ۱۰ صفحه هستند، دارند.
آنالیز دیتا
شش درصد از میانگین بودجه مارکتینگ برای آنالیز دیتا مصرف می شود؛ تا شما مطمئن شوید هزینهای که کردهاید به صورت درست مصرف شده است.
تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک اشاره دارد به تکنیکهایی که بازدیدکنندگان خود را تشویق به خرید سرویس و محصولات میکنند.
نرمافزار موبایل
اشخاصی که دارای اسمارتفون هستند و اپلیکیشن برند شما را دانلود کردهاند ۴۰% بیشتر از محصولات و سرویسهای شما خریداری میکنند.
پیام کوتاه
۹۸ درصد از پیامهای ارسالی باز می شود؛ ۹۰ درصد استفاده کنندههای موبایل پیام کوتاه خود را در ۱۵ دقیقه اول بعد از ارسال باز می کنند.
بازاریابی داخلی
بهینه سازی موتورهای جستجو
۷۰ درصد لینکهایی که از جستجو کلیک می خورند، به مسیر درست هدایت می شوند.
لینکهای معرفی شده
۶۵ درصد از تجارت جدید شرکتها از لینکهای معرفی شده بدست میآید.
بازاریابی توسط تولید محتوا
محتوا اصلیترین بخش مارکتینگ است؛ محتوای خوب شامل ویدئو، عکس و مطلب مناسب در مورد برند شماست.
تبلیغات وایرال ویدئو
بعد از تماشای ویدئو تبلیغاتی و بازاریابی یک برند، محصولات آن شرکت ۱۲ درصد بیشتر خریداری میشود.
اینفوگرافیک
تجارتهایی که از اینفوگرافیک استفاده می کنند ۱۲ درصد ترافیک بیشتری نسبت به کمپانیهایی که اینفوگرافیک استفاده نمی کنند، دارند.
بازاریابی بیرونی
تبلیغات موبایلی
پیشبینی میشود درآمد تبلیغات موبایل در سال ۲۰۱۷ به میزان ۴۲ میلیارد دلار برسد.
ایمیل مارکتینگ
۸۹ درصد از بازاریابان میگویند ایمیل اصلیترین راه برای رهبری کمپینهاست.
نمایش تبلیغات
۲۴٫۷ درصد از کاربران آنلاین آمریکا تبلیغات را مشاهده میکنند.
تبلیغات کلیکی
۶۴٫۶ درصد از پرداختهای کلیکی باعث به ثمر رسیدن تبلیغات هدفمند میشود.
بازاریابی شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی پرقدرتترین پلتفرم برای رونق بخشیدن به تجارت شما هستند.
۸۲ درصد از مشتریان می گویند فیسبوک جای مناسبی برای ایجاد جذابیت یک برند.
۴۴ درصد بازاریابان مشتریهای خود را از توئیتر بدست میآورند.
۵۰ درصد ترافیک موبایل از ویدیوهای یوتیوب است.
۲۱ درصد از پستهای پربازدید پینترست سبب خرید آن محصول میشود.
۶۴ درصد از اشخاصی که از لینکدین بازدید میکنند به سایت شرکت شما مراجعه خواهند کرد.
پکیج پیشنهادی خبرگزاری اقتصاد ایران
مشاورین خبرگزاری اقتصاد ایران راهنمای شما جهت ارائه راه حل های جامع برای استفاده تلفیقی از روشهای مختلف بازاریابی در فضای آنلاین هستند.
جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
021 - 88930270
خدمات دیجیتال مارکتینگ خبرگزاری اقتصاد ایران
بازاریابی الکترونیک یا دیجیتال مارکتینگ به نوعی از بازاریابی گفته میشود که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی همانند رایانه شخصی، تلفن هوشمند، کنسول بازی و … منتشر شده و از طریق آن به جذب مخاطب پرداخته میشود. همچنین این نوع بازاریابی در کانالها و بسترهای الکترونیکی متنوعی همانند وبسایت، پست الکترونیک و شبکههای اجتماعی عملیاتی میشوند.
با توجه به مطالب ذکر شده و تجربه کاری ۱۵ ساله خبرگزاری اقتصاد ایران ،پیشنهادات خبرگزاری اقتصاد ایران در ارائه خدمات به هموطنان عزیز به شرح زیر است:
مهندسی سایت
شرط لازم برای داشتن کسب و کار آنلاین موفق، یک سایت مناسب می باشد. برای داشتن سایت مناسب باید نیازهای مخاطب جهت یافتن و خرید محصولات و اولویت های کسب و کار جهت درآمدزایی و فروش بیشتر، آنالیز و شناسایی شود و امکانات وب سایت بر این مبنا پیاده سازی گردد. بسیاری از وبسایت ها به این اصول توجهی ندارند و صرفا با کپی کردن قالب، وبسایتی را راه اندازی می کنند که در بسیاری از موارد با شکست مواجه می شود و حتی باعث می شود ترافیک ورودی از طریق تبلیغات دیجیتال اثربخشی مناسبی نداشته باشد. معمولا این وبسایت ها فقط یک طرفه حرف می زنند و محیط مناسبی جهت تعامل کاربران ندارند. با بررسی سایت های موفق داخلی و خارجی می بینیم که هیچ کدام اینگونه نیستند. خدمات مهندسی سایت ما شامل این موارد می شود:
- تدوین سناریوهای لازم جهت برآورده کردن نیازهای مشتری،درگیر کردن و پیوند دادن مشتری با وب سایت شما
- تدوین سیاست های فروش آنلاین با استفاده از ابزارهای رایج
- استفاده از Promotion ها ، UpSell ، CrossSell و سایر ابزارهای لازم جهت فروش بیشتر
- ایجاد امکانات لازم برای ایجاد مشارکت مخاطبان و تمهیدات لازم برای تشویق مخاطبان(همانند پشتیبانی آنلاین و مشاوره یا سیستم درج نظرات مشتریان در سایت بابت هر محصول)
- استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی
- ایجاد سیستم فروش آنلاین محصولات یا دسترسی مناسب به فروشگاه های آنلاین مرتبط با هر محصول و پیاده سازی برای خرید یا ثبت سفارش آسان توسط بازدید کننده (مشتری)
- راه اندازی درگاه پرداختهای اینترنتی برای واریز وجه سفارش و از دست ندادن بازدید (تاثیر رویBounce Rate سایت)
- داشتن صفحه ی فرود (landind page) و استفاده از تخفیفات مناسب برای چند محصول
- اعمال بخش نظرات مشتریان و سیستم نقد و بررسی توسط کاربران برای تعامل بیشتر با مشتری
سوشال مدیا مارکتینگ (بازاریابی در شبکه های اجتماعی)
سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو)
- آنالیز کلمات کلیدی برای بیزینس شما
- آنالیز کلمات کلیدی رقبای احتمالی شما
- انجام اصولی و غیراسپم سئو روی سایت شما (On-Site SEO)
- آنالیز آمارهای گرفته شده از آنالیزور گوگل و تصمیم گیری درباره ترافیک ورودی و خروجی و ارزش آنها برای یافتن راه های جدید برای رشد و توسعه بیزینس شما در جهت مشخص و درست
- مشاوره SEO برای برنامه های آینده
- معرفی سایت شما به موتورهای جستجو
- انجام کاملاً حرفه ای Off-Site SEO
- لینک بیلدینگ اصولی و با استانداردهای روز گوگل
- آنالیز متون سایت شما و ویرایش آن بر اساس اصول سئو (قوانین سئو کپی رایت)
- دنبال کردن تغییرات روز پاندا و پنگوئن گوگل (2 روبات اصلی گوگل) و آنالیز تأثیراتی که برای سایت شما خواهند گذاشت
- آپدیت کردن سیستم سئو سایت شما با قوانین جدید و بروز گوگل
- مانیتور کردن حمله هایی که از طرف رقبای شما بصورت احتمالی روی SEO سایت شما رخ خواهد داد و گزارش این حملات به موتورهای جستجو برای از دست ندادن رنکینگ کلمات سایت شما
- بهینه سازی سایت مپ و روبوت سایت شما برای بهتر دیده شدن.
- بهینه سازی سرعت و نوع ایندکس شدن سایت شما در موتورهای جستجو
- بخش بندی سایت شما بصورت Structured Data و سئو آن (این امر یکی از موثرترین راهکارهای سئو ماه های اخیر میباشد.)
- استفاده از سیگنال های شبکه های اجتماعی برای بهبود رنکینگ کلمات
- ترکیب سوشیال مدیا مارکتینگ و سئو برای بهبود سئو سایت
- استفاده از highlighting برای نشان دادن اهمیت بیشتر به بعضی از صفحات سایت
- انجام لینک بیلدینگ بصورت کاملاً حرفه ای و غیر انبوه. (اصطلاحاً به شیوه کلاه سفید)
تبلیغات بنری : بیشترین سهم در بازار
با توجه به محدودیتهای تحمیل شده به ایران در گوگل ، فیس بوک و غیره (بنا به تحریم های آمریکا) ، بر خلاف اکثر کشورها، ایران به جای جستجو و یا داشتن بازار رسانه های اجتماعی به صنعت تبلیغات بنری آنلاین تسلط دارد. تبلیغات بنری در ایران بیشترین میزان بازدید، کلیک و به صرفه ترین هزینه بر اساس کلیک را دارا میباشد.
چرا از تبلیغات بنری استفاده میکنیم؟
- برند سازی
- هدف گیری قسمت عمده بازار مشتریان
- ایجاد آگاهی
- پایداری بسته تبلیغاتی
- بیشترین سهم میزان بازدید و کلیک
- بسته تبلیغاتی بر اساس محصول
- تصویر سازی برای جاهای مهم
تبلیغات محتوایی
بازاریابی محتوا، ایجاد و توزیع محتوا به منظور تعامل با مشتری می باشد. این شیوه می تواند برای گسترش کسب و کار شما مناسب باشد. ضمنا" این روش جنبه تبلیغاتی مستقیم ندارد و می تواند ابزاری مفید برای ارائه اطلاعات به بازار هدف باشد.
به کمک این روش می توانید برای مشتریان بالقوه تان پیام خود را بدون تحت فشار قرار دادن آنها برسانید و با بهره گیری از یک محیط دوستانه محصولات و یا مقالات خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.
تیم تحریریه خبر خبرگزاری اقتصاد ایران می تواند مطالب جنجالی و جالبی را برای فروشگاه و محصولات شما تهیه نماید.
ایمیل مارکتینگ
سیستم گزارشگیری از کمپینهای تبلیغاتی خبرگزاری اقتصاد ایران
-
گزارش کلیک ها بر اساس وبسایت
- نمودار تعداد کلیک ها در روز
- نمودار تعداد کلیک ها در ساعات شبانه روز
- نمودار مقایسه ای تعداد کل کلیک ها
- جدول مقایسه ای تعداد کل کلیک ها
- نمودار سهم هر وبسایت از تعداد کل کلیک ها
- نمودار تعداد کلیک ها به تفکیک مناطق جغرافیایی
-
گزارش کلیک ها بر اساس بنر
- نمودار تعداد کلیک ها در روز
- نمودار تعداد کلیک ها در ساعات شبانه روز
- نمودار مقایسه ای تعداد کل کلیک ها
- جدول مقایسه ای تعداد کل کلیک ها
- نمودار سهم هر بنر از تعداد کل کلیک ها
- نمودار تعداد کلیک ها به تفکیک مناطق جغرافیایی
-
گزارش بازدیدکنندگان
- نمودار تعداد بازدیدکنندگان در روز
- نمودار تعداد بازدیدکنندگان در ساعات شبانه روز
- نمودار مقایسه ای تعداد کل بازدیدکنندگان
- جدول مقایسه ای تعداد کل بازدیدکنندگان
- نمودار سهم هر بنر از تعداد کل بازدیدکنندگان
- نمودار تعداد بازدیدکنندگان به تفکیک مناطق جغرافیایی
-
گزارش هزینه ها
- نمودار مقایسه ای هزینه کل کلیک ها
- جدول مقایسه ای هزینه کل کلیک ها
- نمودار مقایسه ای هزینه بنرها به ازای هر کلیک
- جدول مقایسه ای هزینه بنرها به ازای هر کلیک
- نمودار سهم هزینه هر بنر از هزینه کل بنرها