استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی؛

تیم پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین

اقتصاد ایران: دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان در شرایطی از امروز آغاز شد که این تیم به دنبال رقم زدن اتفاقات شیرین فصل گذشته است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، با برتری تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر برابر پیکان تهران در واپسین روزهای سال گذشته، تمرینات این تیم تعطیل شد و شاگردان اوسمار ویرا راهی تعطیلات شدند.

بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ روز تعطیلی تمرینات سرخ‌پوشان تمرینات این تیم از امروز دوشنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه کاظمی با حضور اعضای کادر فنی برگزار شد.

این درحالی‌ است که علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین مهدی ترابی ۳ تن از بازیکنان این تیم در اردو تیم ملی برای تقابل با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور دارند و بلافاصله بعد از برگزاری دیدار برگشت تیم ملی ایران برابر ترکمنستان باید راهی ایران شوند و در اردو قرمزها حضور پیدا کنند.

پرسپولیس هم اکنون با ۴۳ امتیاز و با ۳ امتیاز کمتر، پایین‌تر از همشهری و رقیب دیرینه یعنی استقلال در رده دوم جدول قرار دارد.

این تیم در ۹ بازی باقی مانده خود به دنبال آن است با شروع سال جدید روند خوب خود را همچون لیگ بیست و دوم که با برتری در ۱۰ بازی پایانی به جام قهرمانی رسید، ادامه دهد و با برتری صد درصدی در بازی‌های پیش رو از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

سرخ‌پوشان با جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم بعد از ۴ سال و با حضور اوسمار به عنوان مرد اول نیمکت و همچنین جذب بازیکنان جدید توانسته روند رو به رشدی و منسجمی داشته باشد.

این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب ۴ برد شده و تنها برابر استقلال به تساوی رسید و حالا به یک قدمی این تیم رسیده و منتظر لغزش آبی‌پوشان است تا به صدر جدول صعود کند.

روند خوب قرمزها هواداران این تیم را نسبت به آینده امیدوار کرده و آنها منتظر هستند تا خاطرات خوب سال ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ نیز برای این تیم تکرار شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ