تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بانک صادرات ایران
لینک : econews.ir/5x3620302
شناسه : 3620302
تاریخ :
تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات و فولاد مبارکه اقتصاد ایران: تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات و فولاد مبارکه با محورهایی چون ارائه انواع خدمات مالی و بانکی ، انتشار اوراق گام، خدمات بانکداری باز و... امضا شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات و شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جریان برگزاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی توسط مهدی اقبالی‌راد و مهدی کویتی دو معاون "وبصادر و فولاد" امضا شد.

براساس این گزارش، توسعه  همکاری‌ها با هدف ارتقای عملکرد و ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، پرداخت تسهیلات و تعهدات بر اساس سیاست‌های اعتباری، انتشار اوراق گام، خدمات بانکداری باز، مدیریت وجوه، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات متنوع مالی توسط شرکت‌های ابزاری بانک از جمله خدمات کارگزاری، صرافی، بیمه، تامین سرمایه و‌ لیزینگ‌ از جمله محورهای تفاهم‌نامه است.

صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع راهبردی و مادر تخصصی از اهمیت  فراوانی در اقتصاد برخوردار است و بانک صادرات در تداوم حمایت از بخش‌های مختلف صنعتی، توجه ویژه‌ای به تأمین مالی و ارائه خدمات برای حمایت و  تقویت تولید، اشتغال و توسعه این صنعت دارد.