تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بانک صادرات ایران
لینک : econews.ir/5x3617533
شناسه : 3617533
تاریخ :
برنامه بانک صادرات برای تامین مالی ۲۷۰ پیمانکار فملی اقتصاد ایران: تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات با شرکت بورسی ملی مس برای تامین مالی ۲۷۰ پیمانکار به همراه تامین‌ کنندگان و زیرمجموعه‌ها امضا شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  محسن سیفی سرپرست بانک صادرات با اشاره به امضا تفاهم‌نامه توسعه همکاری با شرکت بورسی ملی مس، اعلام کرد: امضای این تفاهم‌نامه سرآغاز خدمت‌ رسانی گسترده بانک به بخش دیگری از صنعت و تولید بوده و موجب تعامل و تامین مالی بیشتر در بخش‌های مختلف در صنعت مس خواهد شد.

بانک صادرات به گسترش تعاملات با شرکت‌های بزرگ تجاری و شرکت‌های دارای زنجیره قابل ملاحظه‌ای تخصصی در اقتصاد ادامه می دهد و با استفاده از تمام ظرفیت‌های این تفاهم‌نامه و امکانات داخلی و خارجی بانک صادرات برای شرکت‌های زیرمجموعه و پیمانکار ملی مس، انتظار می رود اتفاقات بزرگی در مسیر تامین مالی و کمک به صنعت مس و صنایع وابسته در بخش‌های مختلف رخ دهد.

این بانک در مسیر تغییر رویکرد جهت حرکت به سمت بانکداری مدرن و نسل چهارم بر روی تعامل با شرکت‌های بزرگ و مؤثر اقتصادی همچون ملی صنایع مس، حساب ویژه‌ای باز کرده و در پی آن است با استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت‌های ابزاری، مجموعه زنجیره تامین ملی مس از معدن تا بخش صادرات و تولیداتی را عملیاتی کند.

بانک صادرات در این مسیر، تامین مالی تمام پیمانکاران، تامین‌کنندگان و زیرمجموعه‌های شرکت ملی صنایع مس را مورد توجه قرار داده و با استفاده از تمام ابزارهای مالی و بانکی، خدمات متنوع بانکداری برای کارکنان و مشتریان از جمله چک دیجیتال و برات و سفته الکترونیک، ضمانت‌های نوین، اوراق مرابحه، صکوک، گواهی سپرده خاص و قابلیت‌های موجود این ماموریت را انجام خواهد داد.

امیر خرمی شاد مدیرعامل "فملی" هم اعلام کرد: امضای تفاهم‌نامه با بانک صادرات با استقبال از اعتبارات ریالی و ارزی مناسب در حوزه‌های کارگزاری، لیزینگ، تامین سرمایه و بیمه، همکاری‌های مناسبی رخ خواهد داد.

تامین سرمایه‌ در گردش 270 شرکت‌ پیمانکار طرف‌ قرارداد با شرکت ملی مس و توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در قالب این تفاهم‌نامه مد نظر قرار گرفته است.