تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3608921
شناسه : 3608921
تاریخ :
همسر رئیس‌جمهور: رسانه منطقه جدیدی برای رقابت قدرت است اقتصاد ایران: مشهد- همسر رئیس‌جمهور گفت: رسانه منطقه جدیدی برای رقابت قدرت است لذا جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید برگزار شد تا صدای بانوان به گوش جهانیان برسد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، جمیله علم الهدی صبح شنبه در نشست هم اندیشی با موضوع «راه ما برای آینده» که با حضور خبرنگاران ۴۰ کشور در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: رسانه منطقه جدیدی برای رقابت قدرت است لذا جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید برگزار شد تا صدای بانوان به گوش جهانیان برسد، چراکه صدای ما را در گلو نگه می‌دارند و در دوره‌ای که همه صداها به همه جا می‌رسد صدای رهبر ما را نمی‌گذارند به جایی برسد.

همسر رئیس‌جمهور در ادامه افزود: مداخله کنندگان و عوامل تولید رسانه مشخص می‌کنند رسانه جهان آینده را به کدام سمت می‌برد.

وی اظهار کرد: در رویکرد دینی خود بسیار امیدوار به آینده رسانه هستیم که اگر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان رسانه با اندیشمندان همراه نشوند، فروپاشی خانواده مانند بمب هسته‌ای باعث فروپاشی جوامع می‌شود.

همسر رئیس‌جمهور گفت: اقدام خوبی در مشهد صورت گرفته و خانه رهبری در مشهد تبدیل به موزه شده است که امیدوارم برنامه بازدید از این مکان برای مهمانان جشنواره فراهم شود.

وی در ادامه بیان کرد: راه جمهوری اسلامی ایران در وضعیت موجود به آینده‌نگری اسلامی وابسته است، در این راه نجات انسان قطعی است و توجه به خانواده و احیای آن محور اساسی است.

علم الهدی اظهار کرد: در ایران مردم و رهبری احساس پدر و فرزندی دارند و مناسبات خانوادگی بین آنها برقرار است، اما به طور کامل نتوانسته ایم از تهاجم فرهنگی توسط رسانه‌ها در امان بمانیم.

همسر رئیس جمهور گفت: اکنون رویکرد اقتصادی بر همه حوزه‌ها و ارزش‌ها در جهان صدمه و آشوب وارد کرده است و همه کشورها با این آشوب درگیر هستند.