تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3454061
شناسه : 3454061
تاریخ :
اکونیوز گزارش می دهد ارائه خدمات شهرداری های شهرستان گلپایگان در زمان بارش برف اقتصاد ایران: گلپایگان _ نقاط دارای شیب تند شهر در اُلویت نمک و شن پاشی است که با دو دستگاه گریدر و تراکتورها برفروبی و شن و نمک پاشیده می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، مهدی خلجی گفت : در شهر گلپایگان با توجه به بارش برف، برف روبی معابر اصلی و فرعی و پیاده راه ها و مسیرها و پل ها با دستگاه‌های خدمات رسان و با بکارگیری ۱۰۰ نیروی خدمات شهری و فضای سبز، برف روبی و پاکسازی شده و در این عملیات حدود ۲۰ تُن شن و نمک پاشیده شد.

معاون خدمات شهری شهرداری گلپایگان با بیان اینکه در سال جاری حدود ۱۰۰ تن شن و نمک در سطح شهر پخش شده  است، گفت :  نقاط دارای شیب تند شهر در اُلویت نمک و شن پاشی است که با دو دستگاه گریدر و تراکتورها برفروبی و شن و نمک پاشیده می‌شود.

در ادامه حسین علی‌محمدی شهردار گوگد گفت : کار برفروبی و بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر گوگد با یک دستگاه لودر و دو دستگاه تراکتور انجام شده است شهروندان از بیرون ریختن برف به سطح معابر خودداری کنند.
به گفته وی، امروز ۱۴ نیروی خدماتی جهت انجام پاک سازی معابر در سطح  شهر  مستقر  بودند.

در این رابطه همچنین مصطفی محمودی شهردار گلشهر نیز  گفت : امروز یکشنبه بیست و سوم به منظور پاکسازی معابر شهر گلشهر از برف پنج اکیپ پخش شن و نمک به همراه یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه گریدر فعالیت داشتند.
وی با بیان اینکه به دستور مدیریت بحران در شهرستان گلپایگان یک دستگاه لودر شهرداری به شهرستان بویین و میاندشت اعزام شده است، گفت : با توجه به هشدارهای هواشناسی طی دو روز آینده نیروهای خدمات شهری به حالت آماده باش هستند.

محمودی افزود : دو پیچ حادثه ساز در شهر گلشهر شامل میدان ورزنه و روبروی موج‌های آبی وجود دارد که بلافاصله این دو قسمت پس بارش برف پاکسازی و شن پاشی می‌شوند، همچنین بلوارهای نگارستان و بهارستان منتهی به خیابان اصلی به دلیل شیب زیاد در اسرع وقت پاکسازی شدند.

گزارش : مرضیه جابری