تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3277717
شناسه : 3277717
تاریخ :
اکو نیوز گزارش می دهد مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان اقتصاد ایران: گلپایگان _ نیروی پلیس در شهرستان گلپایگان، تنها با ۴۰ درصد ظرفیت سازمانی خود، در حال فعالیت می باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی می باشد، هر یک از ما باید توجه کنیم که چه وظیفه در قبال حفظ آن می توانیم ایفا کنیم. در همین راستا نه تنها دستگاه های امنیتی و انتظامی، بلکه تمام آحاد مردم می بایست در جهت حفظ و نگهداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشند.

وی افزود ؛ مهمترین وظیفه نیروی انتظامی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، "حفظ ارزش های انقلاب" می باشد و پلیس در تمام عرصه ها می بایست به عنوان مدافع حقوق مردم،آگاهانه حضور به عمل آورد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در ادامه توضیح داد : در شهرستان گلپایگان نیروی موجود پلیس، ۵۹ درصد از سازمان که در سال ۱۳۷۰ و با جمعیت آن زمان موصب شده است، می باشد.
البته از زمان مصوب سال ۱۳۷۰ تا کنون، دو بار این وضعیت تعدیل شده است و هم اکنون نیروی پلیس در گلپایگان تنها با ۴۰ درصد ظرفیت سازمانی، به فعالیت خود ادامه می دهد.
این ظرفیت سازمانی در سطح استان اصفهان نیز با توجه به جمعیت کنونی، حدود ۶۲ درصد می باشد.

در پایان سردار محمدرضا میرحیدری از زحمات و تلاش های سرهنگ علی سبحانی فرمانده قبل نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان که از سال ۱۳۹۷ تا کنون این وظیفه را به عهده داشت، قدردانی و برای سرهنگ علی اصغر محمدی فرمانده جدید نیروی انتظامی گلپایگان، آرزوی توفیق و سربلندی خواهان شد.

گزارش : مرضیه جابری