تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3274346
شناسه : 3274346
تاریخ :
اکو نیوز گزارش می دهد نمایشگاه گروهی نقاشی در دومین بنای خشتی ایران برگزار شد اقتصاد ایران: گلپایگان _ آثار ارائه شده در نمایشگاه اَرگ گوگَد گلپایگان حدود ۴۰ اثر می باشد که از ۲۳ نفر هنرمند ارائه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، شیما حسینیان مدرس هنرهای تجسمی در اصفهان، نمایشگاهی از آثار نقاشی را در " اَرگ گوگَد " در شهرستان گلپایگان برگزار کرد.

حسینیان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد ایران گفت:
آثار نقاشی ارائه شده حدود ۴۰ اثر از هنرمندان مختلف می باشد و در این نمایشگاه ۲۳ نفر از هنرجویان که همه، در سطحی خوب و عالی هستند شرکت دارند.

وی افزود : این نقاشی ها در سبک‌های پاستل گچی، رنگ و روغن، سیاه قلم، آبرنگ، مدادرنگی و نگارگری با ابعاد ۵۰*۷۰ در این نمایشگاه به دید عموم گذاشته شده است.
مدرس هنرهای تجسمی هدف از برگزاری این نمایشگاه در این بنای تاریخی را، فضای تاریخی و هنری موجود در آن بیان کرد و گفت :
هنرمندان ما می‌خواهند آثار خود را برای هنردوستان به نمایش بگذارند و فضای مناسب ارگ گوگد به لحاظ قدمت تاریخی که به عنوان دومین بنای خشتی در ایران ثبت شده است، جهت بازدید کنند گان از کشورهای مختلف و شهر های نقاط مختلف کشور، می‌تواند پتانسیل خوبی برای انرژی دادن به هنرمندان و دیده شدن آثار آنها باشد.

شهرستان گلپایگان با دارای بودن مکان‌های گردشگری،تاریخی و مذهبی و دارا بودن آب و هوایی خوش یکی از بهترین شهرهای توریست پذیر برای مسافران داخلی و خارجی میباشد.


نمایشگاه گروهی نقاشی از تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ لغایت 16 اردیبهشت ۱۴۰۱ همه روزه در هتل ارگ گوگد در شهرستان گلپايگان برای بازدید کنندگان دایر می باشد.

گزارش : فخرالدین فیاضی