"رئیسی" سالروز استقلال الجزایر و ونزوئلا را تبریک گفت

اقتصاد ایران: رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سالروز استقلال الجزایر و ونزوئلا را به رئیس‌جمهور و مردم آن کشورها تبریک گفت.

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن شصتمین سالگرد استقلال جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر به «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور و مردم این کشور آورده است: برقراری و تداوم روابط دوستانه دو کشور از آغازین روز استقلال الجزایر، دلیل درایت و علاقه‌مندی رهبران دو کشور و وجود مشترکات تاریخی، دینی، فرهنگی و سیاسی میان دو ملت بوده است.

رئیس جمهور همچنین اظهار کرده است: امیدواریم در دوره ریاست آقای عبدالمجید تبون نیز شاهد تحکیم هرچه بیشتر پیوندهای دوستی و توسعه و گسترش همکاری‌ها و مناسبات دوجانبه در تمامی زمینه‌ها و به‌ویژه اقتصادی باشیم.

رئیسی همچنین در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز استقلال جمهوری بولیواری ونزوئلا به‌عنوان یادآور تلاش‌های سیمون بولیوار فقید برای آزادی ونزوئلا و کشورهای آمریکای لاتین، به «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور و مردم این کشور آورده است: این روز تاریخی، نماد تلاش‌های کشورهای آزادی‌خواه برای رهایی از سلطه استعمار است.

رئیس جمهور با بیان اینکه "اطمینان دارم با گسترش روابط دوجانبه و استفاده از الگوی مقاومت فعال در برابر زیاده‌خواهی کشورهای امپریالیست، پیروزی حتمی خواهد بود"، ابراز کرده است: امیدواریم با تعمیق بیش از پیش مناسبات دوستانه و استراتژیک دو کشور و اجرای توافقات صورت‌گرفته، شاهد گسترش هرچه بیشتر روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا باشیم.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ