گل گهر قدم اول را محکم برداشت

اقتصاد ایران: سیرجان - مربی تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به پیروزی تیمش برابر تراکتور تبریز گفت: اولین قدم را قاطعانه و محکم برداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی سرآسیایی چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در رابطه با شرایط بازی باید یک تبریک و خدا قوت بزرگ به بچه‌های تیم‌مان عرض کنم، بازی بسیار با کیفیت و جانداری بود.

وی با اشاره به اینکه هفته اول بود و با شناخت کمی وارد بازی شدیم و تیم فیروز کریمی هم بسیار فوتبال بلد و خطرناکی بود، افزود: خدا را شکر زود به گل رسیدیم و شرایط بازی را در دست گرفتیم، کنترل بازی توسط بازیکنانمان خوب انجام شد و به گل‌های بعدی رسیدیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص نیمه دوم بازی عنوان کرد: در نیمه دوم هم شرایط بازی تحت کنترل ما بود اما طبق معمول فوتبال، تیم تراکتور هم صاحب موقعیت شد و بازی را در مواقعی تحت کنترل گرفت.

وی ادامه داد: سعی کردیم شرایط بازی را به سمتی ببریم که در نیمه دوم گاهی عقب بنشینیم و بتوانیم از ضد حملاتمان بیشتر استفاده کنیم. این کار را خوب انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم در نیمه دوم به دست آوردیم.

سرآسیایی در خصوص پنالتی تراکتور گفت: نباید این گل را دریافت می‌کردیم، باید عادت کنیم در شرایط بازی، حتی بازی‌های که با تعداد گل زیاد جلو هستیم، گل دریافت نکنیم.

وی در مورد داوری بازی گفت: در یک صحنه من فکر می‌کنم مشکوک بود، فیلم بازی هم دیدیم، علی‌رغم اینکه داور بسیار خوب سوت زد و بازی را تحت کنترل داشت اما آنجا توپ مشکوک بود. البته درست هم نمی‌شود تشخیص داد، توپ بین سه نفر بود و چیزی که ما دیدیم پنالتی نبود اما به نظر داور احترام خواهیم گذاشت و خیلی خوشحالم از اینکه قدم اول را خیلی محکم برداشتیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ