آغاز تبلیغات گسترده سروش موتور در سطح شهر تهران
اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت سروش موتور مبنا در ادامه برنامههای توسعه برند و تقویت ارتباط با مشتریان، کمپین تبلیغات محیطی گسترده خود را در سطح شهر تهران آغاز کرد.
ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این کمپین با هدف معرفی یکی از محصولات خود و افزایش آگاهی عمومی از برند سروش موتور طراحی شده و شامل اکران مجموعهای از بیلبوردها و سازههای تبلیغاتی در محورهای اصلی پایتخت است.
طراحی مدرن، تصویرسازی چشمنواز و پیام مرکزی این کمپین با شعار «آینده، همین حالاست» بر نگاه آیندهنگر و نوآورانه سروش موتور در بازار خودروهای لوکس تأکید دارد.
به گفتهی کیارش افشاریان، مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت سروش موتور مبنا:
«آغاز این کمپین تبلیغاتی، بخشی از برنامه جامع سروش موتور برای توسعه بازار و گسترش ارتباط مؤثر با مخاطبان است. ما با نگاهی بلندمدت و برنامهریزیشده در مسیر ارتقای جایگاه برند سروش موتور گام برمیداریم و مجموعهای از اقدامات بازاریابی و ارتباطی گستردهتر را در دست اجرا داریم.

شرکت سروش موتور مبنا طی ماههای اخیر با حضور فعال در نمایشگاهها، برگزاری رویدادهای معرفی محصول و توسعه شبکه نمایندگیها، گامهای مؤثری در جهت تقویت حضور خود در بازار خودروهای لوکس برند وویا و خودرو های تجاری ایران برداشته است.

