تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x4174173
شناسه : 4174173
تاریخ :
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند اقتصاد ایران: ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شعار دولت، همه مدیران باید خود و معاونانشان را موظف بدانند که در اولین فرصت و با استفاده از امکانات موجود، مشکلات مردم را حل کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یداله رحمانی، در دیدار مردمی با تشکر از اصحاب رسانه از افزایش تعداد ملاقات‌های مردمی در روزشنبه هر هفته خبر داد و افزود: این جلسات با حضور معاونین استانداری و جمعی از مدیران استانی به صورت هفتگی و با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در محل استانداری تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به روند ثبت نام متقاضیان اظهارکرد: در گذشته هرهفته حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر از شهروندان در این جلسات حضور می‌یافتند، اما با توجه به افزایش درخواست‌ها و طولانی شدن نوبت تا ۶ ماه، از یک ماه گذشته برنامه‌ریزی جدیدی اجرا شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با برنامه‌ریزی جدید در برنامه ملاقات عمومی، زمان رسیدگی به درخواست‌های مردم از پنج ماه به حداکثر ۲ ماه کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه جدید، روزانه حداقل ۵۰ تا ۶۰ نفر از مردم مورد ملاقات قرار می‌گیرند و امروز نیز که چهارمین جلسه دور جدید است، با ۴۵ نفر از عزیزان دیدار شد و مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی با بیان جزئیات موضوعات مطرح شده در این جلسات تصریح کرد: مسائل مربوط به مسکن، تامین معیشت، عمران روستاها و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که عمدتا توسط دهیاران و شوراها مطرح می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند

وی با تاکید بر تاثیر این اقدام در کاهش زمان انتظار مردم ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر سقف نوبت‌ دهی به یک تا دو ماه کاهش یابد که این امر منجر به افزایش اعتماد عمومی و کاهش تعداد متقاضیان پشت نوبت خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات این جلسات، عنوان کرد: تاکید کردیم که مدیران کل موارد ارجاعی را در کمترین زمان ممکن و در چهارچوب ضوابط مورد رسیدگی قرار داده و حداکثر مساعدت برای حل مشکلات مردم انجام شود.

رحمانی تاکید کرد: تاکید کلی‌تر این است که مشکلات مردم در همان سطح اولیه و در دستگاه‌های اجرایی باید حل گردد و تنها موارد انگشت ‌شمار باید به استانداری ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه عدم رسیدگی جدی به مسائل مردم در دستگاه‌های اجرایی موجب تراکم مراجعات و نارضایتی می‌شود، اظهارکرد: بر اساس شعار دولت، همه مدیران باید خود و معاونانشان را موظف بدانند که در اولین فرصت و با استفاده از امکانات موجود، مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۱۰ آبان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با کاهش تعداد متقاضیان برنامه ملاقات عمومی به روال معمول باز خواهد گشت، از اصحاب رسانه که در انعکاس صدای مردم و اقدامات دولت نقش موثری دارند، قدردانی کرد.

انتهای پیام