تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x4170044
شناسه : 4170044
تاریخ :
بیش از ۸۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در کرمانشاه ثبت شد اقتصاد ایران: کرمانشاه – معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ طی هفت‌ماهه نخست امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رحمت جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفت‌ماهه نخست سال جاری، در مجموع ۸۹ هزار و ۳۴۱ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار شده که از این تعداد، دو هزار و ۶۵۶ مورد مربوط به شکایات مردمی بوده است.

وی افزود: از مجموع شکایات دریافت‌شده، ۷۱۳ مورد به حوزه حمل و نقل کالا و ناوگان باری، ۴۱۵ مورد به بخش حمل و نقل مسافر، ۶۵ مورد به حریم راه‌ها، ۱۲ مورد به پایانه‌های مرزی و ترانزیت و ۱۱ مورد نیز به مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی مربوط بوده است.

جلیلیان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۰ درصد از شکایات ثبت‌شده به‌صورت کامل رسیدگی و مختومه شده است. هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۴۱، ایجاد پل ارتباطی مطمئن و سریع میان مردم و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است تا شهروندان بتوانند مسائل، پیشنهادها و شکایات خود را در زمینه‌های مختلف مرتبط با راه و حمل و نقل مطرح کنند.

وی با بیان اینکه تمامی تماس‌ها دارای کد پیگیری هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با استفاده از این کد، از وضعیت رسیدگی به درخواست یا شکایت خود اطلاع پیدا کنند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: همراهی و مشارکت مردم در گزارش مشکلات جاده‌ای، نقش مؤثری در ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت خدمات و تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارد.