ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این موضوع نشان دهنده تمرکز برساوش بر ارائه تجربه خرید ممتاز و خدمات فروش باکیفیت برای مشتریان است که گواهی این دستاورد سطح بالای اعتماد و رضایت مشتریان از خدمات برساوش در عرضه خودروهای وارداتی از برند های معتبر است.گ
لازمبه ذکر است که شاخص csat بیانگر میانگین درصد فراوانی مشتریان راضی (طیف 8 و 9 و 10) از مولفه های مختلف فروش و شاخص SSI بیانگر میانگین وزنی امتیاز رضایت مشتریان در خدمات فروش (مقیاس 0 تا 100) است.