ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
برترینها: کاربری به نام مهدی خانی، با یاد این روز خاطرهانگیز در توییتر نوشت: ۲۸ سال پیش در چنین روزهایی، آگهیهای تبلیغاتی آلبومهای استاد محمدرضا شجریان در صفحات روزنامههای کشور منتشر میشد.
این آگهیها نه تنها نشاندهندهی محبوبیت و جایگاه ویژهی استاد شجریان در موسیقی ایرانی بودند، بلکه به نوعی نمادی از رونق بازار موسیقی و توجه رسانهها به آثار هنری محسوب میشدند. تصویری که در این زمینه منتشر شده، از آرشیو شخصی افشین یداللهی، ترانهسرا و خواننده، به یادگار مانده است.