تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x4008922
شناسه : 4008922
تاریخ :
تکریم ارباب رجوع و بهبود خدمات به مددجویان کمیته امداد اقتصاد ایران: یاسوج-مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر قلی پور در دیدار با امدادگران کمیته امداد منطقه دو یاسوج اظهار کرد: با توجه به کثرت ارباب رجوع و اینکه مهاجرت به این حوزه زیاد است، ضرورت دارد با سعه صدر و حوصله نسبت به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شفاف و به موقع نسبت به رفع مشکلات خانواده‌های مددجو و نیازمندان اقدام شود.

وی خواستار به روز رسانی نیازهای خانواده‌ها و ایجاد بانک اطلاعاتی خانواده‌ها و نیازمندی‌های آنان شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر راز داری، ارائه خدمات بدون تبعیض و افزایش نظارت‌ها برای اعتمادسازی بیشتر تأکید نمود و خواستار مستند سازی دقیق خدمات ارائه شده شد.

محمدرضا دستفال رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره؛ و تشکر از عنایات ویژه مدیرکل برای رفع مشکل ساختمان اداری منطقه دو یاسوج، خواهان توجه ویژه این اداره با توجه به مهاجر پذیر بودن و تعداد زیاد مراجعان شد.