ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، مهدی پیرصالحی، در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت (روز روابط عمومی)، روابط عمومی را هنر پیوند دلها و آگاهیها دانست و گفت: این روز تنها یک مناسبت در تقویم نیست، بلکه یادآور جایگاه بیبدیل کسانی است که با شفافیت و صداقت، پلی استوار میان سازمان و جامعه میسازند.
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به نقش روابط عمومی در دنیای امروز که سیلاب اطلاعات بیوقفه جاری است، افزود: روابط عمومی نه تنها انتقالدهنده پیام، که چراغ راه است و نشاندهنده مسیر در میان ابهامها و راهگشای فهم و درک متقابل.
وی تأکید کرد: در سازمان غذا و دارو، که پاسداری از سلامت و ایمنی جامعه بر عهده آن است، روابط عمومی دادهمحور باید چون دیدهبانی دقیق، احساسات و نیازهای مردم را بسنجد، رفتارها را بکاود و در بزنگاههای حساس، با اتکا به دادههای روشن و تحلیلهای عمیق، به موقع وارد عمل شود.
پیرصالحی، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه روابط عمومی، بهویژه همکاران پرتلاش حوزه سلامت، معاونتهای غذا و دارو و ستاد سازمان غذا و دارو، برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.