تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x4003394
شناسه : 4003394
تاریخ :
انتقاد از عملکرد شهرداری در تبلیغات شهری برای نمایشگاه کتاب اقتصاد ایران: معاون امور ناشران نمایشگاه کتاب تهران از عملکرد شهرداری و سازمان زیباسازی شهر تهران درباره تبلیغات شهری برای نمایشگاه و عمل نکردن به تفاهم‌نامه انتقاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ یکی از مشکلات این دوره نمایشگاه کتاب تهران‌‌، کمبود تبلیغات شهری است؛ موضوعی که از همان ابتدای شروع به کار نمایشگاه به چشم آمد و رفته‌رفته سر و صدای رسانه‌ها و ناشران را نیز درآورد. حالا مسئولان اجرایی نمایشگاه نیز از این موضوع شاکی هستند.

مهدی اسماعیلی‌راد، معاون امور ناشران نمایشگاه کتاب تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع گفت:‌ سازمان زیباسازی شهرداری تهران و دوستان فعال در شهرداری تهران باید پاسخگوی تبلیغات نمایشگاه بین‏‌المللی کتاب باشند. تفاهمی که از قبل داشتیم،‌ اینگونه بوده که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام دهند، اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته نداشتند. تا آنجایی که اطلاع دارم تبلیغات قابل توجهی انجام نشده است.

معاون امور ناشران در پاسخ به این پرسش تسنیم که آیا درباره این موضوع با مسئولان شهری مذاکره دوباره‌ای انجام شده یا انتقادی مطرح شده است،‌ گفت:  بله‌، موضوع را در میان گذاشتیم‌، آنها نیز گفتند‌ که رفع می‌شود اما تا امروز که نمایشگاه از نیمه گذشته و چند روزی به پایان مانده است،‌ هنوز تغییری رخ نداده است.

اسماعیلی‌راد افزود: ما تعهدمان را نسبت به مجموعه شهرداری  تهران انجام دادیم. در بخش شبستان فضاهای بیشتری را در اختیار دوستان شهرداری گذاشتیم. هیچ سالی این عزیزان در شبستان تابلویی به عنوان فضای «تهران دوست داشتنی» نداشتند. درحال حاضر موسسه همشهری فضای جداگانه‏‌ای دارد، نشر شهر و سازمان زیباسازی هم همینطور، ولی متاسفانه در مقابل تعهد شهرداری در خصوص تبلیغات شهری ضعیف است و بازخورد خوبی برای مردم نداشته است.

وی ادامه داد:  این دوستان یک متراژی را برای بیلبوردها مطرح کرده بودند که حالا می‌‎گویند انجام شده ولی به نظر ما انجام نشده است. یعنی خروجی که خودم، مردم و سایر دوستان دیدند، نشان می‎‌‌‌دهد که اتفاقی که باید، نیفتاده است.

انتهای پیام/